AK ALC Lesce

Diskusija => Debata => Temo začel/a: Aleš Janša na Tor, 05.Sep.17, 12:14



Naslov: Pranje cessne
Prispeval: Aleš Janša na Tor, 05.Sep.17, 12:14
Jutri 6.9. 16:00  bomo prali, čistili cessno kdor rabi delovne ure  lahko pride v pomoč.
Aleš J.


Naslov: Re: Pranje cessne
Prispeval: Uroš Vrečko na Sre, 06.Sep.17, 20:37
Evo, Cessna in Citabrija sta oprani v nulo.

Večino dela smo opravili trije (tisti, ki smo ponavadi zadnje čase zraven, kadar je v planu to delo).

Verjamem, da si je marsikdo tudi močno želel priti pomagat, pa mu ni zneslo iz takega ali drugačnega vzroka.  ;D

Ni problema. Poni je tudi potreben konkretnega pranja. Ni bil res dobro opran (tudi zamaščen trup od spodaj...) že par let. Tako da vabljeni.  :P


Naslov: Re: Pranje Cessne
Prispeval: Matjaž Zupan na Čet, 07.Sep.17, 05:57
Čestitke za opravljeno delo :) Sicer rezultata (še) nisem videl, ampak verjamem, da ste se zelo potrudili.

Skrb za našo tehniko se začne že pri čiščenju. Veliko napredka bi bilo narejenega že, če bi pri motornih letalih vsak dan po letenju očistili vsaj propeler, nos, vetrobran in prednje robove kril in repa, kamor se nabere največ umazanije(sploh mušic).
To je pri jadralnih letalih že stalna praksa in ne vidim razloga, zakaj ne bi po letenju vsaj delno očistili tudi motornih letal. S tem bi bilo ekipi, ki se je tako temeljito lotila čiščenja, zagotovo precej lažje.

Kot ste morda mnogi že videli, imamo take fine plastične mrežice, ki z le malo namakanja fino odstranijo mušice in drugo umazanijo, zato odpade mučno drgnjenje z navadno gobo, čiščenje pa ne bi smelo vzeti več kot 10 minut. Pleksija seveda ni dovoljeno drgniti z nobeno gobo, krpo, ali čim drugim; tam se uporabi kar roka.


Naslov: Re: Pranje cessne
Prispeval: Aleš Janša na Pon, 25.Sep.17, 12:43
V soboto 30.09. se planira pranje pawneeja, kdor je interesent naj me kontaktira.
L. P. Aleš


Naslov: Delovna akcija - popravilo paličja hangarja
Prispeval: Matjaž Zupan na Tor, 07.Nov.17, 06:41
Pozdravljeni

Konec tega tedna (petek, 10.11. - nedelja 12.11.) bomo izvajali obnovo lesenega paličja nad hangarskimi vrati, ki je potrebno obnove. V ta namen bomo potrebovali večje število članov, ki bodo pomagali pri obnovi. Delo bo strokovno vodeno, zato vsem ostalim udeležencem ne bo potrebno imeti nekih posebnih znanj.

V petek, 10.11. od 12. ure dalje potrebujemo ekipo vsaj 5-6 članov, ki bodo pomagali pri premestitvi letal, postavitvi odra in pripravi materiala za obnovo.
Enako velja tudi za ostala dneva - soboto in nedeljo. Prosim, da vsi, ki imate čas že v petek (in tudi ostale dni) svojo udeležbo sporočite na e-mail (matjaz.zupan@siol.net), lahko pa tudi preko GSM.

Naj omenim še, da je ta delovna akcija zadnja priložnost za opravljanje delovnih ur za sezono 2017. Zato ste lepo vabljeni vsi, ki bi radi pripomogli k temu, da nam bo hangar še nekaj časa služil.


LP, Matjaž


Naslov: Popravilo paličja je končano :)
Prispeval: Matjaž Zupan na Sob, 11.Nov.17, 21:23
Naslov govori zase...po dveh dneh smo ojačali staro ( in posledično dotrajano) paličje na sprednjem delu hangarja z novimi podpornimi elementi, zato bo zdaj hangar stabilnejši, pa tudi premikanje vrat bo po novem nekoliko lažje.

Zahvala gre vsem, ki ste si vzeli čas in sodelovali pri obnovi, ki smo jo precejšnji količini dela navkljub zaključili celo en dan pred planom  :) Na račun vašega truda in prispevka bo hangar še lep čas zanesljivo služil svojemu namenu.


Naslov: Slike popravila ostrešja hangarja
Prispeval: Milan Korbar na Sob, 11.Nov.17, 21:56
V albumu Popravilo ostrešja hangarja AK ALC, 11. 11. 2017 (https://imageshack.com/a/wlfl/1) so pa tudi slike delovnega razpoloženja pri obnovi paličja.


Naslov: Popravilo ostrešja hangarja
Prispeval: Uroš Vrečko na Tor, 14.Nov.17, 07:22
Včeraj se je odstranilo še sredinski dve podpori nosilca. Končne meritve so pokazale, da je nov nosilec na sredini razpona 3 cm višje kot prej. Stari nosilec smo prednapeli za 6 cm, očitno ravno prav. Akcija torej tudi iz tehničnega stališča uspešna in zastavljen cilj dosežen. Treba je le še malo poravnati zgornja vodila vrat, ki jih je malo zvilo, zato trenutno vrata še ne tečejo čisto gladko.

P.S.: pogrešam dva kosa orodja: rdeč kovinski kolut z el. kablom dolžine 20 m, na njem je napis Omega in pol metra dolgo na eni strani je ukrivljeno kovinsko kljuko izdelano iz žel. profila preseka 1 x 2 cm... če je kdo po pomoti vzel kaj od tega ali ve kje iskati, se priporočam. Hvala.


Naslov: Rokovanje s hangarskimi vrati
Prispeval: Uroš Vrečko na Sob, 02.Dec.17, 17:37
Danes smo si vzeli čas in poravnali zgornja vodila vrat (kolikor se je to pač dalo). Ta vodila so se tudi izdatno na novo namazala, spodnja vodila pa smo samo očistili. Vrata sedaj tečejo mnogo bolje kot prej in prosim vse uporabnike, da z vrati ravnajo pazljivo. Vsako krilo nas se zapira/odpira posebej, na skrajnih točkah naj se vrata zaustavi preden se zaletijo v štoper na naslednjem krilu vrat. Kot rečeno, potrebna sila za odpiranje/zapiranje vrat je sedaj veliko manjša kot prej in tistemu, ki bo premočan, se lahko zgodi, da bo odlomil štoper...

Tako da, prosim, malo občutka pri rokovanju z vrati. Hvala.


Naslov: Re: Pranje cessne
Prispeval: Miha Langus na Pet, 22.Dec.17, 18:37
Noben ne upošteva tvojih priporočil. Z vrati se buta da jih jaz včasih slišim na 50m.
v sredo dopoldan je nekdo ko je vzel cessno iz hangarja vrata za seboj sicer zaprl (pohvalno), vendar je nato motor ogreval par metrov od praga hangarja, tako da je kar fino pihalo direktno v vrata.