AK ALC Lesce
Sre, 28.Jun.17, 04:49 *
Dobrodošli, Gost. Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino prijave
Novice:
 
  Domov Pomoč Išči Vpis Prijavi Se  
  Show Posts
Strani: [1] 2 ... 11
1  Sekcije / Jadralci / Re: Dokumenti v letalu : Čet, 01.Jun.17, 14:16
Glede kart je sprejemljiva elektronska oblika, vendar mora izkazovati ažurno stanje. Referenca:
GM1 NCO.GEN.135 Documents, manuals and information to be carried
GENERAL
(b) The documents, manuals and information may be available in a form other than on printed paper. An electronic storage medium is acceptable if accessibility, usability and reliability can be assured.

Pri papirni ali elektronski verziji pa je aplikabilen sledeči odstavek:

AMC1 NCO.GEN.135(a)(10) Documents, manuals and information to be carried
CURRENT AND SUITABLE AERONAUTICAL CHARTS
(a) The aeronautical charts carried should contain data appropriate to the applicable air traffic regulations, rules of the air, flight altitudes, area/route and nature of the operation. Due consideration should be given to carriage of textual and graphic representations of:
(1) aeronautical data, including, as appropriate for the nature of the operation:
(i) airspace structure;
(ii) significant points, navigation aids (navaids) and air traffic services (ATS) routes;
(iii) navigation and communication frequencies;
(iv) prohibited, restricted and danger areas; and
(v) sites of other relevant activities that may hazard the flight; and
(2) topographical data, including terrain and obstacle data.
(b) A combination of different charts and textual data may be used to provide adequate and current data.
(c) The aeronautical data should be appropriate for the current aeronautical information regulation and control (AIRAC) cycle.
(d) The topographical data should be reasonably recent, having regard to the nature of the planned operation.
2  Diskusija / Debata / Pomembnost pojmov odgovornost, zavarovanja ... izkušnje iz ZDA : Ned, 17.Jan.16, 10:11
Ker ponavadi večina zadev z manjšo ali večjo časovno zamudo prihaja iz ZDA tudi v Evropo, zlasti v letalstvu, bo za večino nas zanimiv članek, ki ga je zbrskal naš "gastarbajter" Aleš Janhar, govori pa o vedno bolj uveljavljeni zoprni praksi iz ZDA, na področju individualne odgovornosti pilota, ki si izposoja letalo v klubu, podjetju, šoli, organizaciji...

Članek je v angleščini, mislim, da mora večina pilotov znati vsaj toliko angleščine, da se lahko znajde.

Prvi link razčiščuje osnovne pojme o zavarovanjih in odgovornostih:
http://genebenson.com/articles/liability_part1.htm

drugi o odgovornosti, bolje rečeno zablodah posameznika, ki si izposoja letalo in vedno bolj uveljavljeni praksi, ko nihče ne sili lastnike letal (klube, šole, firme...), da kasko zavarujejo letala in odgovornost, ti pa potem v kriznih časih zategovanja pasov izločajo vse stroške, ki niso nujni ali obvezni. Seveda potem na sodiščih kratko potegne pilot, ki izposojeno letalo leti
http://genebenson.com/articles/liability_part2.htm

in tretji del podobno o enakih pojavih pri inštruktorjih letenja
http://genebenson.com/articles/liability_part3.htm

Prijetno branje, vsem nam v razmislek o nujnosti določenih zavarovanj v naši dejavnosti.
3  Diskusija / Debata / Re: POMEMBNO: Prošnja za sprejem v članstvo AK ALC Lesce : Ned, 24.Maj.15, 00:07
Nekoč smo imeli pravilo, da so vsi tisti, ki so pri nas končali šolanje, postali člani avtomatsko.

Kako je pa s tem, morajo ti tudi formalno poslati prošnjo za sprejem ali ni potrebno?

Dejan
4  Sekcije / Motornjaki / Dodatne zahteve SloveniaControl-a pri oddaji načrta leta : Tor, 19.Maj.15, 18:17
Prosim, da si ogledate dokument, ki definira dodatne zahteve pri oddaji načrta leta.

http://www.sloveniacontrol.si/acrobat/aip/Operations/2015-06-25-AIRAC/html/eAIC/LJ-eAIC-2015-001-A-en-GB.html

Dejan

5  Diskusija / Šola / Citabria - možnost prešolanj in pridobivanja usposobljenosti/pooblastil : Sob, 09.Maj.15, 23:41
Motorna sekcija obvešča vse člane, ki jih zanima prešolanje za pridobitev kvalifikacije letenja letal z repnim kolesom, da smo sklenili pogodbo za dolgoročni najem letala Citabria (American Champion 7GCBC), kot začasna rešitev do obnovitve našega SuperCuba.
Letalo bo na voljo prvenstveno za prešolanja kandidatov za pridobitev usposobitve za letenje letal z repnim kolesom, seveda pa se na to letalo pod vodstvom določenih inštruktorjev lahko prešolajo tudi zainteresirani člani, ki usposobitev za repno kolo že imajo.
Letalo bo na voljo tudi za rekreativno letenje članov, ob morebitnih izpadih naših šlep letal se ga bo uporabljalo kot nadomestno letalo.
Zelo verjetno bomo z njim tudi izvajali začetne aerovleke na tečaju jadralnega letenja poleti.
 
S tem je po dolgih sušnih letih v našem aeroklubu spet omogočeno prešolanje novih kandidatov na tako vrsto letal.
Za prešolanje novih kandidatov se bo uporabljal program, ki je izdelan v skladu z zahtevami Javne agencije za civilno letalstvo.

Predpogoji za pristop k usposabljanju:
-kandidat mora imeti veljavno dovoljenje PPL(A) ali višje z vpisanim ratingom SEP,
-kandidat mora imeti vsaj 70 ur skupnega naleta na SEP letalih, od tega v zadnjih 12 mesecih vsaj 10 ur samostojnega naleta na SEP.
-pozitivno mora opraviti preveritveni/ocenitveni let tehnike pilotiranja z dvema inštruktorjema

Usposobljenost se po uspešno izvedenem programu zaključi z ocenitvenim letom kandidata z inštruktorjem in vpisom te usposobitve v letalsko knjižico pilota.
Ta usposobljenost je predpogoj za pristop k  šolanju za pridobitev pooblastila za aerovlek jadralnih letal, za kar imamo že v pripravi nov priročnik in tekoč postopek potrditve na JACL-u.

Cena ure letenja/šolanja za člane je 150EUR.

Vse kandidate, ki jih prešolanje zanima, vabim da se obrnejo na vodjo motornih inštruktorjev,  in sicer na naslov: dejanvujich@gmail.com, mobitel 031 647 617.

Vabljeni.

Dejan
6  Sekcije / Motornjaki / Novi POH (Pilot Operating Handbook) za DJJ : Čet, 23.Apr.15, 22:47
V prilogi nova verzija Operativnega priročnika za C172 Diesel.
Prosim, da si piloti priročnik pogledajo, kar nekaj novosti je, npr. z zagonom motorja, pa s checklisto po zagonu motorja, pa pred vzletom ...

Dejan
7  Sekcije / Jadralci / Vpis v register : Čet, 23.Apr.15, 08:11
Preveril danes na CAA pri odgovorni osebi, g.Obrezi:

če gre samo za nabiranje manjkajočega naleta/štartov pri pilotu, ki ima veljaven rating, torej ko ne gre za obnovo ratinga, ampak samo za manjkajoče currency pogoje, ni potreben vpis v register učencev.
Potrebno je vzpostaviti samo interno evidenco/seznam pilotov, ki tako nabirajo manjkajoče pogoje.

Navodilo v zvezi s tem sem poslal inštruktorjem.

Dejan
8  Sekcije / Motornjaki / 10 nasvetov za motorne pilote ... : Sre, 08.Apr.15, 14:30
http://www.boldmethod.com/blog/lists/2015/04/16-mistakes-that-lead-to-crashes/
9  Diskusija / Debata / Varnostna konferenca : Sob, 14.Feb.15, 23:54
Moj nekdanji sodelavec, sedaj vodja Službe za preiskavo letalskih nesreč in incidentov, me je prosil, da naj obvestim klubske kolege o Varnostni konferenci, za katero se vabilo, prijavnice in časovnica nahajajo na naslovih:
http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov.si/pageuploads/SPLNI/15_2_13_vabilo.pdf
http://www.mzi.gov.si/si/o_ministrstvu/osebna_izkaznica/sluzba_za_preiskovanje_letalskih_nesrec_in_incidentov/

Čeprav je vabilo prišlo malce pozno, ste vabljeni vsi, da se konference udeležite. Zlasti pozivam pa učitelje letenja, da se, če je le možno, udeležite dogodka, ki je izredno pomemben za našo dejavnost vzgoje novih kandidatov.

Dejan
10  Diskusija / Debata / Re: Prednovoletno srečanje : Sre, 17.Dec.14, 21:02
Štej me zraven, pridem.
11  Diskusija / Debata / Prednovoletno srečanje : Sre, 17.Dec.14, 07:06
Nekaj sem pred časom zasledil, sedaj pa ne najdem več - kdaj je prednovoletno srečanje v brunarici?
12  Diskusija / Debata / Re: Airliners.net - zanimiv fotograf : Pon, 08.Dec.14, 20:39
Milan, čestitke!!!!
13  Sekcije / Jadralci / Re: Vzdrževanje 2014/2015 : Pet, 05.Dec.14, 17:51
No, Andrej, s teboj se samo v posameznih elementih tvojega predavanja strinjam. Razmerje ni bilo vedno 6:144, pa nima smisla sedaj pogrevati zgodovine.
Fantje pa tega ne delajo samo zase ampak tudi za ostale, za katere praviš, da niso dovolj zreli. Vsak naj zase ugotovi, kam se prišteva. Na letenju spomladi jih je precej več zainteresiranih.
Zanimivo, da se še UO s težko muko sestane. Torej pasivnostna kriza tudi pri vodstvenem organu kluba, ki bi moral v takih razmerah kot prioritetno nalogo zagrabiti motivacijo in spodbudo članstvu k aktivnejši vlogi.

Me zanima, kaj bi se še sploh dogajalo, če bi tudi teh 6 vrglo puško v koruzo, pa če bi v letalski šoli svoje prevzete naloge zavrnili odgovorni.

Če smo že pri šoli, ker se zadnje čase omenja možnost dodatne vrste šolanja (vitlo), za katerega bi bilo potrebno pripraviti program, zadnjič se je tudi veliko govorilo o dodatnem modulu za šolanje akrobacij - v vednost:

Danes je imela šola redni inšpekcijski nadzor JACL-a in znova so se pokazale slabosti predvsem na delu jadralne šole - predvsem v delu dokumentacije  in dosjejev kandidatov.
Zlahka bi s temi slabostmi, ki nas lahko, če se bodo nadaljevale, stanejo začasnega ali trajnega zaprtja šole (po novem cele, da se razumemo, ne samo jadralne), opravili, če bi jadralna sekcija in velečastni učiteljski zbor, ki menda šteje kar 45 učiteljev, iz svojih vrst imenovala sistematičnega človeka, pomočnika vodje šole, zadolženega za jadralna šolanja. Za to zadevo težim od same pridobitve dovoljenja po novem, ko se bom naveličal težiti, bom JACL obvestil o svojem odstopu z mesta odgovornega za varnost in nadzor kvalitete - to pa pomeni trenutno ustavitev šole. Novega, ki bo ustrezal JACL-u namreč ni tako lahko najti, kot si mislite, poglejte si kvalifikacije, ki jih zahteva EU zakonodaja.

Zato spoštovani člani UO, pamet v glavo, preden razmišljate o kakršnihkoli novitetah in dodanih programih na jadralnem področju, poskrbite najprej za sanacijo osnovnega stanja, drugače ne bo šlo naprej.
Vsi bi radi imeli šolo, pa programe za šolanje učiteljev, pa akrobacij, pa nova in vzdrževana letala itd. itd, da pa bi se malo bolj angažirali in prešli iz pasive v aktivo, to pa ne.

Dejan
14  Sekcije / Motornjaki / Osvežitveni seminar za inštruktorje : Čet, 13.Nov.14, 23:22
Če kdo od inštruktorjev potrebuje za podaljšanje FI ratinga osvežitveni seminar, informacija: v letalski šoli Adrie Airways ga pripravljajo za konec tega meseca oziroma začetek decembra. Kontaktna oseba je Danijel Hren.
15  Sekcije / Jadralci / Re: Vzdrževanje 2014/2015 : Pet, 24.Okt.14, 15:11
Pawneeja bomo samo oprali, zbrisali in notranjost posesali in očistili.

Julko pa jasno, z avtomobilskim polishem, a to sami nabavimo, pa vrneš na konto?
Strani: [1] 2 ... 11
Podprto z MySQL Podprto z PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Preverjen XHTML 1.0! Preverjen CSS!