Novice:
 
*
Dobrodošli, Gost. Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte. Pon, 18.Dec.17, 07:46


Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino prijave


  Show Posts
Strani: [1] 2 ... 9
1  Sekcije / Jadralci / Re: Jarni Pohar Jeseniku 2017 : Sre, 03.Maj.17, 17:11
Sreda, 3.5.2017

Nataša:
Kot bi rekel Edo: »Kaj naj rečem?« Malo okno, ki je ponujalo nekaj prostora za letenje, ni zemeljske ekipe prav nič razveseljevalo. Nizke baze so obetale veliko muh na krilih, zato so bili danes muhenpucerji kar zaželena oprema. Bile smo ves čas v nizkem štartu…., malo smo podelale šolske obveznosti, skuhale špagete carbonara in to je bilo to. Boris je pristal, bile smo neznansko vesele. Med pospravljanjem IPF-ja v prikolico smo občudovali nizke prelete, ki jih tukaj ves čas izvaja kdor ima 5 min časa. Včasih je kar malo strašljivo, ampak očitno dovoljeno. Čez kakšno uro se nam spet obeta družabni večer z žarom in pivom. Trikrat hura za tukajšnje organizatorje!!!!!

Boris:
Tu sploh nimajo nezanimivih dni ;-)
Prebudili smo se v jasno jutro, ampak se je hitro začelo oblačiti, tako da ni izgledalo preveč obetavno. No, nekako se je vreme sestavilo, in dobili smo 2h AAT.
V prvi sektor sem letel skupaj z najboljšimi, in šlo je kar v redu. Tam smo padli nekoliko nižje in razpadli, ker je vsak imel svojo idejo.
Nadaljeval sem sam in se kmalu skoraj znašel v težavah. Skoraj zato, ker sem nizko dobil dviganje. Če ga ne bi, bi bile pa težave tu. Nadaljevanje je bilo boljše. V tem okolju se še ne znajdem najbolje. Povsod so neki grički in doline in nikoli ne vem natančno, kam naj odletim. En kup možnosti, potem pa malo begam sem ter tja. Nekako sem uspel dobiti solidno linijo oblakov in relativno  redu obrniti naslednja dva sektorja.
Od vzhoda se je začelo pokrivati, imel pa sem tudi čelni veter, tako da sem v doletu letel malo bolj konzervativno, na koncu sem bil pa previsok, ker sem bil omejen z maksimalno hitrostjo letala. Lahko bi prihranil kaki dve minuti na času, ampak bolje tako kot biti malo prekratek. 
Dalo bi se odleteti bolje, predvsem v prvem sektorju, ampak glede na ostale niti nisem pretirano zaostal.
Jutri kaže na oblačno vreme in najbrž ne bomo leteli.

2  Sekcije / Jadralci / Re: Jarni Pohar Jeseniku 2017 : Sre, 03.Maj.17, 17:10
Torek, 2.5.
Boris: misija turizem uspešna. Javoričské jeskyně, hrad Bouzov.

Nataša:
Dan, ki se ga gurači vedno razveselimo, je odpovedan dan zgodaj dopoldne. Ko je naš vitez (v prevodu zmagovalec) prejel flaško Pradeda (= likerja) za dnevno zmago dva dni nazaj, smo odpujsali novim dogodivščinam naproti. Cilj so bile Javoričske jame in grad Bouzov cca. 48 km južno od letališča.

Češka ima kar 57 veličastnih dvorcev in 27 gradov . Mi smo uspeli obkljukati samo enega. Na dosegu roke sta še dva, na poti domov pa trije. Vse ostalo ostane za kdaj drugič. Grad Bouzov, ocena 4-, impozanten na zunaj in malo manj znotraj, je pa bil to operativen grad v osnovi iz 14. stoletja, ki je služil kot nadzorna točka trgovskih poti.

Javoričske jame pa so prijetno presenetile, ocena 4+, vredno ogleda. Po začetnem šoku v obliki horde osnovnošolcev, ki se je privalila pred vhod jame se nam je kar malo zameglilo. Pa smo mislili, da bomo edini. Nato pa se je ta horda kar naenkrat razblinila in ostali smo sami. Po blažjem 1 km vzponu do jam smo imeli nato srečo in »individualni« ogled. Minus vseh teh ogledov je, da so vsi ogledi vodeni samo v češčini – v angleščini dobiš samo tekst na listu papirja. Še dobro, da se delamo takšne poliglote.
3  Sekcije / Jadralci / Re: Jarni Pohar Jeseniku 2017 : Pon, 01.Maj.17, 21:16
Nedelja, ponedeljek

Nataša, 30.4, 1.5.

Za prvomajske počitnice se spodobi, da so dela proste počitnice. Boris trenutno kar lepo skrbi, da dela res ni veliko. Živel 1. maj! Včeraj  je zmaga res prinesla pozitivno vzdušje – no katera jo pa ne? Premagan je bil tudi aktualni evropski prvak Ondrej Dvorak – bravo mi ! Otrok z igral ne morem spraviti, ker je leteča lisička tako zakon in ker je sklepanje novih prijateljstev veliko lažje kot na Madžarskem in zaradi vsega tega zelo trpi moja turistična misija. Vreme je bilo do sedaj prijetno toplo, 12 stopinj. Jutri se obeta prehod hladne fronte in dan za turizem. Čehi kresov ne kurijo, oz. vsaj videli jih nismo, so pa poskrbeli še za en čudovit večer s »toplinko« na prostem. V kotlu, polnem masti, so ocvrli rezine kruha, ki si ga potem podrgnil s česnom in nanj naložil reč iz drugega kotla.  V tem drugem kotlu pa so pol dneva cmarili meso, čebulo, bučke, feferone, paradižnik in še kaj bi se verjetno našlo. Bilo je odlično, še posebej če si z jedjo spil pivo. Zabavo smo vsi zapustili prijetno okajeni. Pa ne od prepovedanih substanc ampak od dima, ki se je vil okoli nas iz tabornega ognja, ki je skrbel , da nismo zmrznili, ko smo se mastili.

Boris, 30.4.

Dobili smo klasiko 300 km. Večina poti je potekala nad Poljsko.
Do prve točke je šlo super, potovalna hitrost 100 km/h. Na žalost sem se med dvema kumulusnima cestama odločil za napačno in pred točko padel malo nižje. Druga kateta je bila potem eno samo mučenje, nikakor se nisem uspel spraviti pod bazo in izgubljal sem precej časa. Pihal je kar močan veter, tako da so bila dviganja  raztrgana in zanešena. Tu me je večina konkurentov precej prehitela.
Tretja kateta nazaj na severovzhod podobna zgodba, stalno nizko in ne preveč hitro. Šele pred točko sem uspel dobiti dobro dviganje in se spraviti pod bazo. Nazaj grede pa sem se odločil za pot bolj po dolini i na ta način sem spet dohitel konkurenco.
Z malo sreče sem pred črnino na poti proti domu dobil dobro dviganje, potem pa je bil potreben še en ovinek na rob sonca po potrebno dviganje za dolet.
Zelo zanimiva naloga z veliko težavami, ampak imeli so jih tudi vsi ostali.

Boris, 1.5.

Naloga je bila AAT 2,5h. Občasno naj bi veter dosegal 40 km/h,  ampak naj bi se naredile tudi kumulusne ceste.
Zjutraj me je Michal (LL) povabil, da letim z njim, da mi pokaže, kako se tu leti. Zelo prijazno od njega.
Proti prvi točki, z vetrom, smo res divjali, 120 km/h. Nazaj grede se je kumulusna cesta posušila, in izgledalo je, da bo bolje, če preskočimo na sosednjo, kar je pomenilo odklon s kurza za 70 stopinj. Prednost naj bi bila hitro napredovanje v veter v primerjavi s klasičnim vrtenjem in planiranjem. Seveda se nam je tudi ta cesta posušila, rezerven načrt pa je bil odlet na skrajni zahod drugega sektorja. Seveda se je tudi to izjalovilo, tako da je bil rezultat samo ogromna izguba časa zaradi ovinka. Druga kateta je bila tako samo okoli 68 km/h.
Naslednji dve kateti sta bili potem spet odlični, praktično brez kroženja in čez 130 km/h, kar je na koncu zneslo okoli  97 km/h.
Spet zanimiv dan.
4  Sekcije / Jadralci / Jarni Pohar Jeseniku 2017 : Sob, 29.Apr.17, 21:41
Jarni Pohar Jeseniku – Šumperk, 28., 29. april 2017

Nataša:

Lep pozdrav iz Češke, natančneje iz Šumperka, kamor smo prišli raziskovat teren pred prihajajočim evropskim prvenstvom, ki bo julija letos v sosednji Moravski Trebovi. Cilj je samo raziskava terena iz zraka.

Po obilnem deževju, ki je vztrajalo še včeraj ves dan, smo se danes prebudili v zelo perspektivno jutro za letenje. Če je včeraj lilo kot iz škafa vso pot na Češko, če so bili zastoji, kjer so le mogli biti, in če smo potovali celih 12 ur namesto predvidenih 8, se je splačalo, ker so danes leteli, včeraj pa so nam pripravili prijeten sprejem s pivom in segedinarjem. Da pa je večer dobil piko na i so ob tabornem ognju zaplesali bojni ples za lepo vreme in zakurili čisto pravega snežaka. Vse za dobro vreme.

Včerajšnji enourni zastoji na avtocestah okoli Dunaja so nam ponudili alternativo. Odločili smo se, da uro, namenjeno ogledu asfalta, zamenjamo z ogledom strogega centra Dunaja. Malo prikolicam je bilo dano videti Karlsplatz.

Letališče je simpatično, nastanitev malo bolj socialistična v sobah na letališču ampak lokacija vse odtehta. Igral za otroke, še posebej leteče lisičke, in malo dotrajanega bazena pa jim tudi ne bomo šteli v minus :-) Komunikacija v glavnem poteka v češčini, vsaj z njihove strani. Letališka restavracija zadosti osnovnim potrebam po hitri prehrani, v okolici pa se dobi tudi dosti boljša hrana po malo nižjih cenah kot pri nas.

Boris:

Letos sem imel namen, da ne bom pisal, pa sem se, vsaj za danes, zaradi Nataše malo premislil.

Dan je bil precej zahteven in nekoliko v stilu loterije. Bilo je namreč precej ploh in prekrivanj, tako da je bilo ogromno odvisno od intervalov.

Ob startu na disciplino je bilo področje zelo pokrito in ni bilo jasno, kam naj bi se zapeljal naprej. Izkazalo se je, da sta bili dve liniji, in sosednja je bila boljša. Okoli Moravske Trebove skoraj ni bilo sonca, zato je bilo potrebno spremeniti smer leta in se odpraviti pod malo lepše oblake. Od tam je bilo spet vse pokrito, ampak pod bazo se je nekako dalo leteti brez pretirane izgube pod črnino in plohami.

Ker je proti drugi točki tudi izgledalo pokrito, sem se raje obrnil, ker če v primeru nadaljevanja v prvi sektor ne bi dobil dviganja, ni bilo možnosti doseči drugega sektorja.

Res sem preplaniral mrtvo področje in na robu sonca ne prav visoko dobil dviganje. Desni del sektorja, kamor sem se namenil, je bil spet termično mrtev, zato sem se ga samo dotaknil in se vrnil pod iste oblake kot prej. Nato spet pod pokritim in plohami proti domu, spet na soncu pa sem dobil dobro dviganje za dolet.

Zaradi vsega krajšanja sem bil prehitro doma. Primerjava je pokazala, da se je dalo podaljševati v oba sektorja, ampak ne v tako smer, kot sem imel idejo jaz. Glede na vremenske razmere, nepoznavanje terena in dejstva, da sem letel sam, sem z letom kar zadovoljen.

Uradna stran: http://www.jpj-sumperk.cz/

Spremljanje letenja v živo – Borisova oznaka: http://live.glidernet.org/…:

Rezultati: http://www.soaringspot.com/…/13-jarni…/results/klubova-trida
Fotografija osebe Nataša Žorž.
Všeč mi jePrikaži več odzivov
Komentiraj
5  Diskusija / Debata / Re: Spletna kamera na hangarju : Tor, 26.Jan.16, 21:28
Vrhunsko!
Še na telefonu dela.
6  Diskusija / Debata / Re: Spletna kamera na hangarju : Tor, 26.Jan.16, 14:41
V 32-bitni verziji verjetno še deluje, ampak samo do konca leta:
http://www.ghacks.net/2015/10/08/mozilla-announces-the-end-of-npapi-plugins-in-firefox/

Explorerja nimam, ker sem na Win10.
7  Diskusija / Debata / Re: Spletna kamera na hangarju : Tor, 26.Jan.16, 14:37
Imam 64-bitno verzijo firefoxa in izgleda vtičnik ne dela. Še kakšna alternativa?
8  Sekcije / Jadralci / Re: Prednovoletno letenje : Pon, 28.Dec.15, 20:56
Žal smo malo pozni s soncem. Kot kaže, bo bolj kislo vreme.
9  Sekcije / Jadralci / Re: Flight Challenge Cup 2014, Prievidza, Slovaška : Pet, 09.Maj.14, 09:58
Četrtek, 8.5.

Danes pa žal nisem imel stvari pod kontrolo.
Zaradi tehničnih težav na letalu sem bil v zraku šele okoli 12:40, ko je večina že štartala na disciplino.
Tako nisem mogel kontrolirati, kdaj je startala konkurenca. Počakal sem do 14h, ker se je vreme izboljševalo, v prvem sektorju so bile namreč precej nizke baze oblakov.  Žal se mi je takoj po startu discipline pokrila martinska dolina, proti drugemu sektorju sem moral skozi dež. Tam sem dobil dobro dviganje, potem spet skozi dež v pokrito dolino. Ko sem se izvlekel iz težav, se mi je pokrila dolina, kjer je Prievidza, nazaj grede iz zadnjega sektorja pa še področje, kjer so Partizanske.
Po tem vremenu sem po občutku odletel zelo dobro, delal sem dobre odločitve. Žal pa je konkurenca odletela disciplino po boljšem vremenu in žal je to pomenilo precejšnjo izgubo točk.
Tako sem na koncu osvojil četrto mesto. To je sicer zelo dober rezultat, vseeno pa sem malo razočaran, saj sem bil predzadnji dan v igri za najvišja mesta.

Ljubezenska drama

Jokala je vso prejšnjo noč, kajti Partizanka ji je zadala boleč udarec. Nesramno ga je zvabila v svoj objem in mu povzročila bolečine, samo da bi ji nagajala. Ves dan se je borila z vremenom, da bi vsaj malce sodeloval in mu pomagal. Pa ni šlo, nikakor ni mogla skleniti pametnega dogovora z njim. Prijazni ljudje so njegovemu pilotu pomagali, vendar jih je čas prehitel. Niso pravočasno uspeli, kakšna dobra urca jim je zmanjkala, pa bi bilo vse pod kontrolo.  V zraku je se je bil boj, tako kot na tleh. Na tleh so iskali telefon in ga na srečo našli in čakali kaj bo prinesel dan.  Partizanka pa se ji je rogala in posmehovala. Pogubila ga je.  Njegovemu pilotu bo tako v uteho 10 l slivovice, njej pa ostaja samo še upanje , da ga drugo leto spet vidi.   
10  Sekcije / Jadralci / Re: Flight Challenge Cup 2014, Prievidza, Slovaška : Sre, 07.Maj.14, 20:56
Sreda, 7.5.

Povečevali smo entropijo.

Imeli smo kratko okno pred prihodom fronte. AAT 1:45. Lahko bi štartali kakih 15 min prej, pa bi bilo bolje.
Do prve točke in nazaj do Prievidze v redu, nekajkrat vrtel solidna dviganja, je bilo pa nazaj grede 40 km/h čelnega vetra, kar je oteževalo napredovanje. Oblačnost pred fronto je prišla malo prezgodaj in proti drugi točki je bilo 8/8 srednje in visoke oblačnosti. Občasno se je dobilo kakšno šibko dviganje, tako da nas je nekaj uspelo priti v sektor, nazaj grede pa žal ni bilo dviganj, pobočja pa tudi niso držala, tako da sem pristal v Partizanskih.
Žal nas je le 6 preletelo kvalifikacijsko razdaljo, zato dan ni priznan.
Jutri po prehodu fronte pričakujemo zadnji tekmovalni dan.

Dan, ki ni bil moj

S slabo voljo se je začelo že zjutraj, ko se je tamala odločila, da je ona ob 5.00 že pripravljena za nove dnevne norčije, na katere pa  jaz nikakor nisem bila. Slab začetek dneva se je  potem samo stopnjeval skozi dan. Izlet v Partizanske bi bil čisto lepa popestritev dneva, če se ne bi izkazalo, da ima moja navigacija neke čudne lokalne karte, ki so me vozile gor in dol po Partizanskih, skozi največjo gužvo in najhujše poljske kolovoze, vam rečem za popi...... Počutila sem se, kot da prvič guram. Kar koli sem naredila, nikakor nisem bila na cilju. Ko smo se vračali je lakota že pošteno razsajala, med potjo sanjam o gurmanskih užitkih, ki jih bom deležna na letališču. In kaj ugotovim, da najboljših specialitet sploh ne kuhajo več  :-(  za popi.......  Za piko na i, pa še dan ni bil priznan, ko smo si to želeli.
p.s.
Partizanki so se zaiskrile oči, srce ji je podivjalo. Pa ga je le ulovila v svoje travnate steze. IPF se tokrat njenemu šarmu nikakor ni mogel upreti. Ga bo to pokopalo ali navdihnilo?
Preberite jutri zadnje dejanje in boste izvedeli, kako se bo končala ta dramatična, znanstveno fantastična, ljubezenska dogodivščina.
11  Sekcije / Jadralci / Re: Flight Challenge Cup 2014, Prievidza, Slovaška : Tor, 06.Maj.14, 19:47
Torek, 6.5.

Dober rezultat in grenak priokus.

Startal sem sam, za konkurenti, in bil po dveh dviganjih povsem blizu. Ostali so se odločili za levo varianto po obronkih hribov, jaz pa sem šel po Nizkih Tatrah. Bili so hitrejši. Druga kateta mi je šla odlično in prehitel sem direktne konkurente.
Potem pa smola. Po preskoku martinske doline se je več gruč pobiralo po hribih, ampak nobena ni imela dobrega dviganja. Zapeljal sem se naprej in to me je stalo današnje zmage. Konkurenti so za mano povrteli 3,5 m/s dviganje, jaz sem ga pa zgrešil za 300 m in se naslednjih 15 min boril v strašansko razbitih dviganjih. Potovalna hitrost mi je iz 90 padla na 80 km/h.
Do cilja sem razliko uspel zmanjšati na 5 minut, za kaj več pa je zmanjkalo časa.
Škoda, danes je bila realna možnost, da bi precej zmanjšal razliko do vodečih. Dobro mi je šlo in letel sem s precej iniciative in napadalno.

Velika skrivnost, ki je nikomur ne povejte.

Danes je bila kar dobra obramba pred napadom iz ozadja. Skrivnost ni v posebni prehrani, ali meditiranju pred startom, niti ne v nežnem objemu žene ali otrok, skrivnost tiči čisto drugje. Skrivnost izgleda rumeno z modrim sukancem,  je mehka in privlačna, nova in diši po usnju. Skrivnost dosedanjega dobrega letenja je sigurno v novi notranji preobleki, ki ji ni para in je produkt Delux by Gagula. Jaz vam rečem, 4-desetke so zakon, se splača, Boris je od takrat čisto drug človek v letalu.
12  Sekcije / Jadralci / Re: Sreda : Pon, 05.Maj.14, 20:51
http://www.meteo.si/met/sl/aviation/

Imamo nove napovedi za jadralce. Ali kaj držijo?
13  Sekcije / Jadralci / Re: Flight Challenge Cup 2014, Prievidza, Slovaška : Pon, 05.Maj.14, 20:44
Ponedeljek, 5.5.

Danes je bil pa kiks, na srečo ne ta velik kiks.

Ponoči sem komaj kaj spal, ne vem zakaj, ampak zjutraj sem bil zato zelo utrujen. To se je potem poznalo na odločitvah. Že na tleh sem pozabljal stvari, verjetno pa se je to poznalo tudi v zraku. Disciplina 504 km klasika, podobna kot prejšnjič. Le vreme je bilo slabše. Odločil sem se, da danes napadem, zato sem startal med zadnjimi. Do Martina je šlo povprečno, potem pa sem zgrešil dviganje, 1 km za mano so zavrteli 2,5 m/s, jaz pa sem se odpeljal proti tlom. V Ružomberku sem bil zelo blizu pristanka, tako da se je bilo potrebno rešiti. Do prve točke je šlo potem nekoliko bolje, druga kateta pa sploh v redu, saj sem konkurente skoraj ujel.
Tretja kateta spet povprečna, težko je bilo dobiti dobra dviganja, teren pa je bil gričevnat in ne najbolj primeren za izvenletališke pristanke.
Na četrti kateti se je že poznalo, da smo pozni, saj je vreme očitno pešalo. To je bil tudi razlog za velik zaostanek na koncu, 20 min za konkurenti 55 km do doma se je spremenilo v 45 minut. Potrebno je bilo veliko napora, da sem ostal v zraku in da nisem predčasno pristal. Izognil sem se »Žoržu«, rezultat pa ni najboljši.
Jutri spet pričakujemo zgoden start, bomo videli, kaj nam bodo pripravili.

Za kaj smo se že šparali včeraj? Da bomo danes počeli še večje neumnosti, kot smo jih do sedaj? Mogoče, no vsaj me smo bile neizmerno bolj štoraste, Ajda je padala, Tjaša jo je lovila, potem sta se obe prevračali in se drli, jaz sem tekla pomagat, vmes sem pohopsala z desno nogo neko staro jajce od kolesa, ga prevrnila, naredila salto in vstala s 20 cm luknjo v hlačah, tamale so pa se še vedno drle. Tudi Boris je že zjutraj kazal očitne znake zmedenosti, stvari je pozabljal eno za drugo. Najprej se je odpeljal na start  brez vedra s krpo in pronta, prišel nazaj, vzel omenjene stvari, se odpeljal, prišel spet nazaj po cedevito, ki jo je prav tako pozabil, se odpeljal, prišel nazaj. Odšli smo na start. Seveda je bil prvi na vrsti za poletanje, kako pak? Na startu je ugotovil,  da nima grelcev za noge – pa saj mogoče le ne bo tako mrzlo – ja pa kaj še. Zunaj je pa še vedno pihal leden veter.

p.s.
Dobra karma naše najete hiške malo peša. Do včeraj so še vsi piloti, ki stanujejo na našem naslovu zasedali 1. in 2 mesto v 15. razredu in 3. v klubskem, po današnjem dnevu  je stanje še vedno takšno, samo da je sedaj na tole tretje prava invazija.
14  Sekcije / Jadralci / Re: Flight Challenge Cup 2014, Prievidza, Slovaška : Ned, 04.Maj.14, 21:07
Nedelja, 4.5.

Zgodilo se je to, kar smo se včeraj bali. Veter je bil enostavno premočan. Pri tleh je pihal od 30 do 50 km/h, zgoraj seveda še več. Na žalost je bila smer točno vzporedno s hribi, tako da nekega silnega upanja za uspešno disciplino ni bilo. Po dveurnem čakanju so najprej odpovedali klubski razred, če z kako uro pa še ostale. Nekaj pilotov je šlo letet in so pojadrali, za uspešno opravljeno disciplino pa ni bilo pogojev.
Jutri naj bi se veter umiril, tako da končno pričakujemo letenje.

Hladen veter je terjal svojo žrtev.

Nekaj se je moralo zgoditi. Namesto lepega jutra nas je pričakal močan ledeno mrzel veter. Že ponoči je vse ječalo in tulilo in čez dan ni bilo nič boljše. Okoli smo hodili v zimskih bundah in kapah, tudi rokavice so prišle prav tistim, ki so jih imeli. Ko je bila disciplina »zrušena« kar pomeni odpovedana se je začelo, tisto, kar nihče od nas ni zjutraj niti slutil da se bo zgodilo. Letalo na lengerje in gremo na zasluženo kosilo, danes je padel »Jantar«, tisti sredi blokov na parkirišču. Hrana je še vedno odlična. Nekaj jih je medtem poletelo. Nekaj iz radovednosti, nekaj pa zato, ker so sem prišli preprosto leteti. No, mi danes nismo bili ne eni ne drugi, mi se šparamo za jutri. Ker pa nam živeti ni brez futra, smo šli proti večeru še malo v nabavo in izkoristili dolge odpiralne ure trgovin – napaka št. 1.  S sabo sva imela mulce, okrog katerih se vedno kaj dogaja – napaka št. 2. ledeno mrzel veter ni in ni ponehal, tako, da smo se ves čas oblačili in slačili, ko smo lezli v avto in iz avta – napaka št. 3. Ko pridemo domov že vsi malo sitni, ugotovimo, da smo brez ključev od stanovanja. Eden drugega prepričujeva, da je drugi imel ključe ampak v končni fazi ne pomaga nič. Še sreča, da so sosedje doma in so vrata odklenjena. Po kopici izrečenih takšnih in drugačnih psovk, se odpravim na predvideni kraj zločina v upanju, da se bo zgodil čudež in se bodo ključi nekje zasvetili – ja, malo morgen. Ključev ni in pika. Za zaključek se posujeva s pepelom, priznava lastniku vse in čakava kaj bo naredil.
15  Sekcije / Jadralci / Re: Flight Challenge Cup 2014, Prievidza, Slovaška : Sob, 03.Maj.14, 20:33
Sobota, 3.5.

Zjutraj so nam organizatorji rekli:
Task B - Beer, Becherovka, Borovička.
To je za danes to. Jutri pa spet zares. Malo nas skrbi le napovedan močan veter.

Danes je bil spet eden od tistih dni, ki potrjujejo pravilo, da moraš na letalskih tekmah vedno imeti tudi topla oblačila in kapo. Če je bilo prej skoraj poletje, smo se danes vrnili v zelo zgodnjo pomlad, vsaj po temperaturah in mrzlem vetru. Ker je bil dan odpovedan že ob 10.00 se je odpiralo kar nekaj možnosti, kaj početi, rezultat pa je bil, da sem jaz padla v nakupovalni zen, domovanje smo spremenili v lego deželo in ugotovili, da so lego kocke tudi po 30 letih še v isti kondiciji, kot so bile ob nakupu. Preverili smo, če je ZOO kaj lepši kot lani – je, pred tem naleteli na Bojniški sejem in preizkusili novo restavracijo Sabbia Ristorante – ocena -5.
Moj plan je bil sicer bolj eksotičen, ker sem ugotovila, da po sedmih obiskih Prievidze še vedno ne poznamo ničesar drugega kot grad, ZOO in letališče, pa sem takoj dobila mrzel tuš. Pilota je potrebno šparat, pred nami so po napovedi še vsaj 4 dolgi letalski dnevi. Pa naj mu bo, ker se trenutno tako lepo drži, če pa slučajno popusti, bo pa šiba pela.
Strani: [1] 2 ... 9
Podprto z MySQL Podprto z PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2005, Lewis Media

Preverjen XHTML 1.0! Preverjen CSS! Dilber MC Theme by HarzeM