Novice:
 
*
Dobrodošli, Gost. Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte. Tor, 16.Jan.18, 22:13


Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino prijave


Strani: [1] 2
  Natisni  
Avtor Tema: Zradirana pogodba  (Prebrano 10793 krat)
Andrej Kolar
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 313



Poglej Profil WWW
« : Pet, 30.Apr.10, 22:57 »

Na včerajšnjem sestanku UO JGZ, na katerega smo se temeljito pripravili in od katerega smo res veliko pričakovali v smislu ureditve nastalih razmer, se je glede naše nove pogodbe zgodilo sledeče:

Ker AK do sestanka še ni dobil predloga nove pogodbe je UO JGZ zadolžil direktorja Škofica, da naj Aeroklubu takoj pošlje pogodbo, od AK pa se pričakuje da jo bo tudi takoj podpisal. O vsebini pogodbe na sestanku ni bilo govora. Istočasno je bilo na UO JGZ izraženo prepričanje, da bodo potem stvari stekle v smislu ureditve razmer (in predvsem plovnosti letal) v najkrajših možnih rokih. To je bil načeloma premik v pričakovano in za nas ugodno smer rešitve razmer.

Direktor je dejansko nekaj ur po sestanku po elektronski pošti posredoval predlog nove pogodbe, a tisti, ki smo v dolgotrajnih pogajanjih sodelovali smo lahko samo obnemeli. Iz predloga pogodbe, ki je bila poslana (in katere podpis se pričakuje takoj) so bila izbrisana praktično vsa mukotrpno dogovorjena (za AK ugodna) določila. Predlog nove pogodbe, katere podpis pričakuje JGZ naslednji teden je priložen k temu sporočilu. Z rdečo so vpisani vsi popravki glede na pogodbo s katero smo šli na "zadnji usklajevalni sestanek pravnikov" na občino. Ti popravki so bili narejeni, kot je razvidno iz opisnih podatkov datoteke, na računalniku občinske pravnice in sicer že 21.4. Pred 10 dnevi, torej preden se je začela debata "Talci smo"! Ves ta čas nihče med nami ni bil obveščen o teh popravkih in izbrisih, pogodba pa je bila držana v tajnosti vse do zaključka sestanka UO JGZ. Domnevamo lahko, da tudi na sestanku, ki ga je organiziral Srečo Mohar ni bilo govora o tem, da se je kaj od tega, kar je bilo dogovorjeno iz predloga pogodbe izbrisalo. Tudi UO JGZ je včeraj potekal v popolni odsotnosti zavedanja obstoja take "zradirane" pogodbe.

Razlage čemu je temu tako nismo prejeli, dejstvo pa je, da je to popolno kršenje celotnega pogajalskega procesa, v katerem so bili korak po korak izoblikovani za obe strani sprejemljivi elementi pogodbe. Oboroženi s potrjenimi zapisniki in predlogom nove pogodbe smo vam novo pogodbo predstavili na petkovem predavanju in zadnjem zboru članstva, vi ste o tem živahno debatirali in se celo načeloma strinjali, da lahko na podlagi pričakovanj dvignemo znesek članarine.

Da gre za kršenje procesa in dogovorov, je nedvoumno, saj sta se obe strani na eni točki pogajalskega procesa dogovorili, da bosta na vsakem pogajalskem sestanku izdelali zapisnik o doseženih konsenzih, dogovorjene korake pa podpisali dvostransko. Zapisniki o tem kdo je kdaj kaj predlagal obstajajo in se seveda v nadaljevanju lahko tudi objavijo.

KAKO NAPREJ?

Prvi korak bo posvet z našim odvetkikom. Kot je omenjeno bo v torek na občini potekal sestanek, na katerem bodo še enkrat sedli skupaj g. Demšar (predsednik UO JGZ), občinska prevnica in naše malenkosti.

KAJ BO POTEM?

Ostane več možnosti. Ena je huda zaostritev borbe za obstoj AK na letališču Lesce, ki bo vključevala medije, ministrstva, protestne shode in druge oblike opozarjanja in boja (ne bo pa vsebovala članskega letenja na občinsko-naših letalih). Člani skupine, ki se s to tematiko ukvarja najbolj intenzivno menimo, da je to za AK najbolj prava pot. Ni pa edina. Članstvo se lahko odloči, da ne zaupa več krizni ekipi in vodstvu, zato izbere in imenuje druge pogajalce, ki lahko poskusijo z drugačnim pristopom ohraniti AK ALC na letališču Lesce. Tretja možnost je, da se podpiše pogodba takšna kot je predlagana in se z letenjem začne nemudoma. Morda obstajajo še druge ideje.

V vsakem primeru smo se znašli na točki, ki zahteva širok konsenz (ali potrditev podpore) večine članstva za katerokoli od teh smeri. Edina pot, da to takšnega konsenza pride je nujen izredni sklic zbora članstva na katerem se bo članstvo odločilo za nadaljno strategijo ali potrdilo predlagane ukrepe.

Spoštovane članice in člani. Pozorno preberite predlog pogodbe. Tudi (in predvsem) prečrtane dele. Kar je zapisano z rdečo je bilo dodano brez našega konsenza. Kar je z rdečo prečrtano je bilo izbrisano brez našega konsenza. Še enkrat poudarjamo: Vse to se je zgodilo po tem, ko smo že imeli vsebinsko soglasje obeh strani (predvsem glede črtanih delov).

Za vsakovrstno razlago smo seveda še naprej na voljo.
Zapisan
Milan Korbar
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 217



Poglej Profil
« Odgovori #1 : Sob, 01.Maj.10, 09:44 »

Andrej, hvala za prilogo. Glede na to, da je večina prečrtanih vsebin tisto, o čemer
je na torkovem sestanku tudi govoril direktor JGZ, g. Škofic, mi pa res ni jasno, komu
je tak način poslovanja potreben.
G. Škofic je tudi izjavil, da je bila ta pogodba s strani pravnice poslana 21. ali 22. 4.
na vodstvo AK ALC. Naj me Srečo ali kdo drugi od takrat prisotnih popravi, če sem
zadevo morda narobe razumel.
To je bil tudi razlog mojemu vprašanju glede podpisa pogodbe.
Skratka, bojim se, da za vsem skupaj stoji neki tretji interes, ki pa je nasproten tako
tistemu, kar želi direktor JGZ in AK ALC kot tradicionalni uporabnik in nenazadnje tudi
tisti, ki je omenjena sredstva v preteklosti "pridelal".
Čudno, čudno je vse skupaj.

Lep pozdrav
Milan
Zapisan
Dejan Vujič
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 229


Poglej Profil
« Odgovori #2 : Sob, 01.Maj.10, 10:24 »

Milan, pojasni prosim,

direktor vam je na sestanku rekel, da bodo te stvari črtane oziroma izbrisane in vam torej prezentiral to zadnje stanje pogodbe ali obratno, rekel, da tisto, kar je sedaj izbrisano, v pogodbi ostane?

Naš odvetnik, niti UOAK, niti ta krizna skupina namreč zadnjega stanja pogodbe, ki je bila dana včerajna forum, namreč tega dokumenta do predvčerajšnjim zvečer niso prejeli, upam, da se sedaj spet ne bomo šli beseda direktorja proti besedam klubskih predstavnikov. To je pač enostavno dokazljivo (povratnice, zapisi v el.pošti...). Sicer pa bi, če bi bilo res to poslano 21., ves ta čas pozornost in resurse posvečali predvsem tej novi sporni vsebini, tako pa tem ni bilo niti besedice.
Zapisan
Milan Korbar
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 217



Poglej Profil
« Odgovori #3 : Sob, 01.Maj.10, 11:00 »

Ne, ravno nasprotno. Direktor jih je navajal kot težiščne dele pogodbe.
Pravzaprav o pogodbi in brisanju kakih delov niti o njeni konkretni vsebini
ni bilo govora. Je pa povedal, kako si predstavlja zadeve in v tem smislu
je navajal praktično vse v smislu že dogovorjene pogodbe.
Primer je  delovna obveznost članov, s katero bi bilo možno odslužiti
del obveznosti in o kateri je bilo že nekaj napisanega na tem forumu.

Skratka, čudi me, da slišim z obeh strani iste poudarke, ki pa na koncu
izpadejo iz pogodbe.

To je ravno tisto, kar me bega.
« Zadnja Sprememba: Sob, 01.Maj.10, 11:06 Milan Korbar » Zapisan
Andrej Kolar
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 313



Poglej Profil WWW
« Odgovori #4 : Sob, 01.Maj.10, 14:05 »

Citiraj
Hvala Andrej!


Da ne bo pomote! V 1. členu pogodbe/odstavek št. 5 (ki je črtan), je zapisano, da najemnik predmet pogodbe najema že od leta 2004! Ne bom se spuščal v pravno formulacijo teksta sem pa prepričan, da bi bilo še kako primerno vpisati dejstvo, da ta kos zemljišča uporabljamo ŽE od leta 1947 in da je oče AK-ALC bil registriran ŽE leta 1954!

Vprašanje: Ali pravo ne pozna takoimenovanih "Grandfather rights"?

Pri geodetih je že tako, da če uživaš del zemljišča, ki ni tvoje, po preteku določenega obdobja uživaš določene pravice. Tudi JAR to pozna pri priznavanju izkušenj za izdajo dovoljenj npr..

Pri prebiranju črnega teksta sem presenečen prebral v 5. členu, da se pogodba sklepa za Določen čas in sicer 5 let!?  Izvzete so premičnine, ki jih imamo v najemu dokler je lastnik Občina.

Vprašanje: Zakaj ni zapisano, da se veljavnost pogodbe avtomatsko podaljša za naslednje pogodbeno odbobje če ni pismene odpovedi? Premičnine - ali dobimo le-te v trajno last ali je to že zgodovina in če ne, ali pomeni "dokler je lastnik Občina" ko to ni več (letala odproda), nimamo več na čem leteti?

Menim, da bi bilo primerno tudi razmišljati o formulaciji (pravni podlagi) posebnega statusa AK-ALC Lesce na tem letališču. Tako bi bilo najbolj prav. Klub je po eni strani novo-nastali pravni subjekt, kot je to tudi JGZ. Oba sta pa nastala na osnovi Alpskega letalskega centra Lesce-Bled. Moramo imeti poseben status, ki nas bo ščitil pred zavzetimi pometači v direktorskem ali županskem fotelju.

7.člen pogodbe ureja delitev in definiranje pokrivanja stroškov vzdrževanja. Kot razumem, prevzemamo vse obratovalne stroške (registracija, vzdrževanje, zavarovanje, obnova...) ne samo premičnin ampak tudi nepremičnin. Prevzamemo pa tudi vzdrževalne stroške nepremičnin!

Vprašanje: Ali ste se pozabavali z izračunom, koliko nas to letno bremeni (vključno z vrednotenjem prostovoljnega dela), kaj pomeni to za letni proračun kluba? In koliko bi bil naš proračun obremenjen, če za to poskrbi najemodajalec? Kdo določa, kdaj je potrebno vzdrževalno investiranje in kdaj manjše tekoče vzdrževanje to ni več?

Nenavadno je, da smo pripravljeni prevzeti vzdrževalne stroške. To je obveza najemodajalca, zato dobi najemnino. Če pa del tega ali  vse pade na pleča najemodajalca se pa sorazmerno zmanjša najemnina ali pa sorazmerni del predmeta najema prehaja najemojemalcu.

V 8. členu se želi najemodajalec izogniti odgovornosti. Po Zakonu o obligacijskih razmerjih to ni mogoče zato naslednje vprašanje.

Vprašanje: Kdo je naš pravni zastopnik, ali je specializiran na tem področju? V kolikšni meri pravzaprav je vključen v proces usklajevanja pogodbe?

Preseneča me dejstvo, da ste se želeli izogniti primopredaji. Ta je nujna, le tako se lahko uradno zavede zatečeno stanje vse imovine, ki je dana v najem in le tako se lahko rešujejo diskrepance ob pregledih. Še enkrat, ta je NUJNA!

Komentar na 10. in 11.člen; Na primer, 1. zaradi obilice snega člani nismo uspeli pravočasno razbremeniti strehe hangarja in se je le-ta na nekaterih mestih udrla. Vdor snega, leda in vode je povzročil škodo na nepremičnini in premičninah. Časovnica: 7 dni za ogled in zapisnik zavarovalnega agenta, nedoločen čas za ugotovitev odgovornosti, najmanj mesec dni za izplačilo zavarovalnine (v primeru, da smo upravičeni do nje), popravilo?... itd. Med tem, direktor iz mape vzame pogodbo, najavi ogled, ugotovi diskrepanco, postavi rok,....

Vprašanje: Ali in kako je določena odgovornost v takšnem primeru, zakaj pogodba ne omenja razmerja v primeru Force majore, act of god, natural catastrophy...? Ker se dogovarjamo za najem premičnin menim da bi bilo to primerno.

Po načelu dobrega gospodarja JGZ ne more podpisati 2. priloge zato je tudi črtana. S to pogodbo dobimo v uporabo sredstva, ki se lahko uporabljajo v namene, kateri so zapisani v dokumentih. Dokument, ki definira dejavnost našega kluba je tisti, ki v tem primeru velja. Zapisali pa ste dejavnosti, ki jih lahko izvajamo doma ali na svojem travniku (hangariranje in parkiranje letal, oglaševanje, vleka tujih gostov, turistične in gostinske storitve, itd...). To je področje, ki ga bo zanesljivo pokrival JGZ in je nesmiselno pričakovati, da bi se to podpisalo. Je pa tudi pravno vprašljivo, če to lahko mi, Klub, sploh lahko počnemo!?

Priloga 5... jasno, da JGZ ne želi podpisati obveze v višini "ne-vem-koliko" visoke investicije, če pa živi iz meseca v mesec. Mogoče bi bilo smotrno napraviti korak naprej, poiskati izvajalce, ponudbe, potencialne investitorje (donatorje), predstaviti projekt "menjava strehe" in postati solastnik objekta.

Priloga 6 - občudujem entuziazem in optimizem. Če se ne motim, z betonom in novim Priročnikom to letališče menja tudi status. Z menjavo statusa se menja tudi to, kdo lahko kaj počne, pod kakšnimi pogoji itd.

Nadzor in zmanjšanje nevarnosti zaradi ptic (zjutraj ali po potrebi se vodja letalske dejavnosti ali dežurni zapelje po stezi in ukrepa)

Za določitev nivoja kvalitete opravljenega dela sta odgovorna letalski inšpektor in vodja letenja na
ALC, ki ga določi in nadzira najemodajalec ob sodelovanju Odbor uporabnikov.

Ti določili sem izvzel, ker si ne morem kaj da ne-bi komentiral naslednje: Milan, zdej pa po gasu :-)

Imam predlog. Vse alineje, ki ste jih našteli in ovrednotili s kvoto 2500ur naj se spremenijo v cenik. Ugotovi naj se, kakšna izobraževanja so potrebna za izvajanje teh del, ali imamo med nami take, ki to že lahko upravljajo, kakšni so predvideni stroški (vrednotenje) in nastopimo kot ponudnik teh del.

V razmislek. Zakaj ne razmišljamo tudi o D.O.O., ki se lahko gre pridobitniško dejavnost in je v funkciji Aerokluba. Od tu dalje se gremo pa lahko praktično vse.

JGZ je kot upravitelj pravzaprav zelo omejen. V skladu z veljavno zakonodajo mora vprašati velikega brata (Občino) za vsako malenkost, za vsa dela mora imeti več ponudb... itd. Če izkoristimo potencial naših lobistov, smo praktično pri vseh opravilih, ki jih bo moral organizirati JGZ za normalno obratovanje letališča, lahko noter - za denar. Če pogledamo z našega zornega kota tudi sedaj niso ravno vsemogočni. Kako bi pa izgledal "another day" v Lescah brez nas? Koliko časa bi pa lahko tako izgledal? Verjetno konji že rezgetajo ob taki misli...

Pa še to! Nisem povsem prepričan, da je obešanje neugodnih okoliščin na veliki zvon najboljša rešitev. Veliko je zunaj naše tovarišije takih, ki so komaj čakali na to kar se dogaja sedaj. Nezadovoljni sosedje, hrupaši, tisti ki so vedno proti, užaljeni, IZKLJUČENI, pozabljeni, s sindromom "naj še sosedu krava crkne", gibanje "Za tiho nedljo"... in še bi lahko našteval, bi lahko izkoristili okope v svojo korist. Ni zanemarljivo dejstvo, da jih je precej več kot nas.

Bolj se nagibam k zrelemu, treznemu in prdvsem hladnemu dialogu z našim, perspektivno dolgotrajnim partnerjem. Iščimo pota kompromisa in obojestranskega priznavanja statusa, ki mora biti višji od ostalih na tem letališču. Naj bo tudi tu uslišana želja DANI!

Nisem še rekel zadnje :-)


Ponosni član

Matjaž Orožim

Super, Žunak, hvala. Spet si z vprašanji zadel v center. Prosim dovoli, da odgovorim na vse, ker je pa vse povezano med seboj bo malo trajalo. Upam da do večera sestavim kompleten odgovor.
Zapisan
Andrej Kolar
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 313



Poglej Profil WWW
« Odgovori #5 : Ned, 02.Maj.10, 08:29 »

Citiraj
sem pa prepričan, da bi bilo še kako primerno vpisati dejstvo, da ta kos zemljišča uporabljamo ŽE od leta 1947 in da je oče AK-ALC bil registriran ŽE leta 1954!

Ni kaj za pripomniti (in si lahko prepričan da smo to poskušali naredili že tolikokrat da jih od tega bolijo ušesa). Imaš proste roke, da še sam poskusiš to dopovedati komurkoli izven AK ALC.

Citiraj
presenečen prebral v 5. členu, da se pogodba sklepa za Določen čas in sicer 5 let!?

Če smo natančni smo do usklajevanja na občini to pustili odprto, saj naj bi pravniki iskali rešitve za čimdaljše obdobje najema. Mi vemo, da se športnika naredi v 10 letih, da je 5 let životarjenje na kratki rok itd. No, ko so pravniki vzeli pogovor v svoje roke, smo se začeli pogovarjati o 20, 25 letih. Zato smo z zanimanjem pričakovali novi predlog. Ampak namesto tega smo dobili z rdečo dopisan stavek "razen za premicnine, ki jih ima najemnik v najemu, dokler je lastnik premicnin Obcina." Ob dejstvu, da je izbrisan tudi drugi del tega člena, ki govori, da mora najemodajalec dve leti pred iztekom pogodbe potrditi, da bo sklenil novo to pomeni, da v pogodbi ni več nobene varovalke za naše investicije v predmet najema.

Citiraj
Izvzete so premičnine, ki jih imamo v najemu dokler je lastnik Občina. lastnik Občina" ko to ni več (letala odproda), nimamo več na čem leteti?

Natančno tako (so dopisali z rdečim tekstom).

Citiraj
Prevzamemo pa tudi vzdrževalne stroške nepremičnin! Ali ste se pozabavali z izračunom, koliko nas to letno bremeni?

Izvzeti so investicijski vložki (in se načeloma strinjam s tvojimi stališči v nadaljevanju tega kako se določi kaj je investicijsko). Ampak načeloma to delamo že vsa leta, sploh zadnjih 7 odkar veljat sporazum in pogodba, tako da te stroške lahko rečem da poznamo (ali se jih vsaj zavedamo). Kot omenjaš tudi sam je to stvar višine najemnine. Če ne bi bilo toliko prečrtanega in rdeče dodanega bi cel paket (po mojem) kar pil vodo.

Citiraj
Po načelu dobrega gospodarja JGZ ne more podpisati 2. priloge. Dokument, ki definira dejavnost našega kluba je tisti, ki v tem primeru velja.

Predvsem iz pravil aerokluba so bile dejavnosti tudi prepisane.

Citiraj
Priloga 6 (delo v zameno za pristajalne takse)

Tu je potreben podroben komentar. Tekst, ki je sedaj prečrtan v pogodbi je delo Škofica (tako vsaj trdi sam), naštel si samo nekaj nebuloz. Dogovor je bil, da se z delom, ki ga opravljamo pokrijejo stroški uporabe letališča (landing takse še želiš). Pogodbo (seveda brez rdečih delov) je pred obravnavo na občini obravnaval tudi UO Aerokluba in je sprejel sledeč sklep:
---- (začetek citata) ----
Upravni odbor AK ALC načeloma podpira vsebino predloga pogodbe z izjemo aneksa številka 4, ki govori o delovni obveznosti najemnika, saj je v mnogih točkah nedoločen. Upravni odbor AK ALC predlaga sledečo formulacijo Aneksa št. 4:

Priloga št. 4
Spisek del, ki jih na letališču opravlja najemnik:
. košnja manevrskih površin (5x letno po 5 ur)
. košnja ali organizacija košnje vzletno pristajalne steze (5x letno po 10 ur)
. vzdrževanje oznak travnate vzletno pristajalne steze (1x letno po 20 ur)
. podiranje krtin (1x letno po 20 ur)
. valjanje steze (1x letno po 30 ur)
. zagotavljanje vleke nečlanom (100 dni v letu po 8 ur na dan)
. zagotavljanje koordiniranja letalskih operacij in parkiranja letal v skladu s priročnikom za uporabo letališča Lesce v času izvajanja dejavnosti najemnika (100 dni v letu po 10 ur na dan)

Najemodajalec izda najemniku vsa potrebna pooblastila in omogoči uporabo delovnih strojev v lasti najemodajalca, ki so potrebni, da lahko opravlja dela navedena v tej prilogi.
---- (konec citata) ----

Citiraj
Pa še to! Nisem povsem prepričan, da je obešanje neugodnih okoliščin na veliki zvon najboljša rešitev.

Neizogiben je zbor članstva. Nekako je potrebno opraviti kvalitetno informiranje (članov). Tisti, ki potrebujejo backstage informacije (naj si bo hrup ali jgz) tudi doslej niso imeli veliko težav. Imaš boljši predlog?

Hvala za vse ostale namige in mnenja. Upam, da bodo lahko kdaj prišli prav.
Zapisan
Srečo Mohar
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 9


Poglej Profil
« Odgovori #6 : Ned, 02.Maj.10, 08:56 »

KAJ BO POTEM?

Samo predlog:Takojšen podpis ponujene pogodbe.
Komentar:V nasprotnem primeru AK ALC ostane brez letalske sezone.

Samo predlog:Vodstvo AK ALC skliče izredno skupščino,na kateri se četverica poslovi od VSEH vodstvenih in pogajalskih funkcij v AK in JGZ.
Komentar:Samo z novo pogajalsko skupino bomo v trajno last pridobili letala hangar...(Taxi in motorno šolanje sta že odletela...)

Matjaž,napisal si odličen komentar Pogodbe,žal prepozno...

Lep pozdrav  Srečo Mohar
Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #7 : Ned, 02.Maj.10, 09:48 »

Takole na hitro!

Zakaj novi? Ali jim ne zaupamo več?
Ali je v ozadju že nova četverica?

Moje mišljenje;
Del sezone je že itak izgubljen zaradi steze.
Sedanja skupina oz. četverica naj ostane in dokonča začeto delo, saj najbolje pozna nastale razmere in zgodovino pogajanj.
Moj predlog;
Vsi ki vidite rešitve, pomagajte, delujte konstuktivno, metanja polen pod noge je bilo že dovolj.
Če četverica dvomi v zaupanje članstva naj izvede anketo.
Jaz podpiram prizadevanja tega vodstva AK za rešitev nastale situacije.

Lp Longi
Zapisan

Uroš Vrečko
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 15


Poglej Profil
« Odgovori #8 : Ned, 02.Maj.10, 09:55 »

Samo predlog: nekdo, ki se strinja z to pogodbo ne dela v interesu AK ALC!
Komentar: Zradiran predlog pogodbe je samo žebelj v krsto AK ALC. Očitno prevladuje velik interes, da se AK ALC stisne v kot in pripelje do samorazpustitve. Premičnine se potem proda (za nekaj plač osebja v JGZ bo), hangar pa da v najem bolj donosnim najemnikom. Letalska šola AK ALC je (bo) itak trn v peti novega izjajalca taxi storitev, ki se (bo) po naključju ukvarja tudi z letalsko šolo. Evo in z zradiranjem AK ALC ubijemo več muh na en mah.

Si mogoče to želi še kdo od vas?

 
Zapisan
Tomaž Štupnik
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 25



Poglej Profil WWW
« Odgovori #9 : Ned, 02.Maj.10, 10:58 »

ok. lahko verjamem, da se sedanji pogajalci (AK ALC in JGZ) zaradi vsega dogajanja v preteklosti tezko normalno pogovarjajo in kaj izpogajajo. ce smo zaradi tega v slepi ulici jih moramo res zamenjati, se posebej ce obstaja neka nova vodstvena ekipa, ki bo vse to hitro resila.

sreco: kdo je ta nova ekipa, kaj imajo namen izpogajati, kako bomo potem leteli, kako bo organiziran klub, kaksna bo cena slepa/starta...?

t.
Zapisan
Darko Jordanov
Jr. Member
**
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 96



Poglej Profil
« Odgovori #10 : Ned, 02.Maj.10, 13:26 »

Matjaž,napisal si odličen komentar Pogodbe, in nkoli ne sme biti prepozno!
Tudi stabo se strinam Uros. Ne želim postati gostilniški pilot, ki malo leti pa veliko govori!
Verjamem tistim ki letijo!
LP.  Darko
« Zadnja Sprememba: Ned, 02.Maj.10, 13:33 Darko Jordanov » Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #11 : Ned, 02.Maj.10, 14:06 »

Naknadno spremenjena pogodba vsebuje dovolj zank, da bi z njenim podpisom Aeroklub ALC kot tak prenehal obstajati, saj bi bil obravnavan čisto komercialno, pri čemer bi nad člani AK ves čas visela bojazen, da bo občina premičnine (letala) kadarkoli prodala, kar bi praktično pomenilo naš konec. Jok

Tu gre za usodo vseh; tudi opozicije, ki s trenutnim vodstvom ni zadovoljna in želi pogajanja o nadaljnji usodi AK vzeti v svoje roke. Pri tem velja spomniti, da je ob zadnjih volitvah samo lista "Šola in šport" (ki ji pripada trenutno vodstvo) predstavila ekipo in program dela, medtem ko tega očitno ni zmogel nihče drug (čeprav se govori o neki novi superekipi, ki naj bi čez noč vse rešila). Zato res ne bi bilo slabo, če vsi stopimo skupaj in pozabimo na morebitne delitve.

Saj razumem, da bi nekateri trenutno (urejeno s strani predstavnikov JGZ) verzijo pogodbe najraje podpisali, vendar mi nehote pride na misel usoda AK Ljubljana, ki je verjelo sladkim besedam vplivnežev...
Zapisan
Srečo Mohar
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 9


Poglej Profil
« Odgovori #12 : Ned, 02.Maj.10, 17:26 »

Samo komentar:niti slučajno NISEM kandidat za kakršno koli funkcijo v AK ALC ali JGZ ALC,v ozadju ne kujem nobene zarote niti ne vem za kakršno koli skupino,ki bi načrtovala karkoli slabega za AK ALC!

Priznam pa, da me nekateri vaši naivni ,zaslepljeni,zlobni(itd...)komentarji vedno znova presenečajo.

lep pozdrav (nič več naiven)   Srečo Mohar
Zapisan
Matjaž Orožim
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 9



Poglej Profil
« Odgovori #13 : Pon, 03.Maj.10, 19:57 »

Andrej hvala!


Malo so se mi zbistrila obzorja, vidim pa da odsotnost z Leškega parketa ne pomaga :-)

Vprašanje:

16. člen
Pogodba prične veljati z dnem, ko jo podpišeta obe pogodbeni stranki, uporabljati pa se prične z dnem.........
Ko prične veljati ta pogodba, prenehata veljati Pogodba o medsebojnih razmerjih in poslovanju ter Sporazum o izvajanju dejavnosti in zagotavljanju pogojev za izvajanje teh dejavnosti z dne 10.04. 2004.

Ali Sporazum in Pogodba še veljata?

Če je to slučaj me zanima, zakaj se na osnovi le-teh ne more leteti naprej? Ali pač? Namreč, če sta omenjena dokumenta neomejene veljavnosti smo formalno na istem dokler se ne uskladi nova pogodba. Kaj pa pravita dokumenta? Ali iz njiju izhaja kdo je tisti, ki skrbi za plovnost letal ipd.? Ali je karkoli uporabnega v teh dokumentih ki nam lahko pomaga k začasni rešitvi?

Iz prve informacije sledi:

Iz direktorata za civilno letalstvo smo prejeli dopis, v katerem nas prosijo za kopijo pogodbe po kateri Aeroklub uporablja omenjena letala ter pooblastilo zakonitega zastopnika lastnika, ki nam dovoljuje, da urejamo formalnosti v zvezi z ohranjanjem plovnosti letal, kakor to počnemo že vsa leta. To je formalnost, ki jo na DCL potrebujejo zato, da bodo popravili svoje evidence v registru zrakoplovov.

Če prav razumem, se je direktor uprl dejstvu, da gre AK ALC na roko s tem da organizira vse potrebno za registracijo letal katerih je lastnik formalno JGZ? Ta je pa dobra.

Predlog: Zaprositi direktorat za odlog takoimenovane ureditve registra. V obrazložitev se navede usklajevanje tudi elementov pogodbe, ki direktno ne urejujejo letal so pa vitalnega pomena za AK ALC. Odlog dva meseca ali več menim da nebi smel biti prevelik zalogaj, mar ne.


Sem mnenja, da ni čas za menjave. Tudi hitrost nam v tem primeru ne gre na roke. Verjetno je najbolje ustaviti konje, pretehtati tudi možnost najema ali uporabe letal ostalih klubov (kompenzacija) za prehodno obdobje.

Kot si že omenil je izredni zbor članstva nujen, saj je glas ljudstva tisti, ki bo nastavil kompas za dalje. Istočasno bi bilo smiselno razširiti ekipo, ki bo intenzivno delovala na slučaju "Pogodba". Menim, da tudi dodatna pravna pomoč nebi bila odveč.


Ponosni član,


Matjaž




Zapisan
Andrej Kolar
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 313



Poglej Profil WWW
« Odgovori #14 : Sre, 05.Maj.10, 12:39 »

Citiraj
Ali Sporazum in Pogodba še veljata?

Seveda.

Citiraj
zakaj se na osnovi le-teh ne more leteti naprej?

Zato, ker je DCL za razliko od prejšnjih let zahteval pooblastilo lastnika, da lahko mi v njegovem imenu registriramo letala. Takega pooblastila v sporazumu samem eksplicitno ni, v predlogu nove pogodbe pa je. Tega pooblastila direktor Škofic ne da.

Včeraj smo imeli urgentni sestanek na Občini, ki pa se ga je udeležil samo g. Demšar (predsednik UO JGZ). Vseeno smo mu predstavili probleme in raztolmačili da v novem predlogu pogodbe ni prišlo le do "pravniških" temveč do zelo pomembnih vsebinskih sprememb (brez našega privoljenja). Ta del je razumel in obljubil, da bo sam poskrbel, da dogovori stečejo takoj, ko se v službo vrne občinska pravnica.

Predstavili smo mu tudi vse kar smo člani napravili za to, da bi bila lahko pogodba sklenjena (da se ne ponavljam - načelna privolitev UO AK s pripombami, obravnava na zboru članstva, dvig članarine...). Namesto tega pa smo dobili "zradirano pogodbo" in neleteča letala zaradi katerih sedaj ne moremo opravljati svoje osnovne dejavnosti. G. Demšar se je obvezal da bo glede te problematike še isti dan govoril z direktorjem.

Sestanek je zapisniško evidentiran in podpisan z obeh strani.

Včeraj zvečer se je urgentno sestal tudi UO Aerokluba v razširjeni sestavi. Pripravili smo dopis za Župana s katerim ga obveščamo o vseh odprtih vprašanjih. Dopis je bil danes županu g. Stušku osebno predstavljen in predan.

Upravni Odbor Aerokluba je včeraj v razširjeni sestavi sprejel sledeče sklepe:

Prisotni : Tone Čerin, Andrej Fijavž, Uroš Ban, Aleš Šuster, Primož Kolar, Gašper Finžgar, Jurij Finžgar, Dejan Vujič, Pavel Prhavc, Edvard Šifrar, Boštjan Pristavec, Boris Žorž

Sklep 1 :UO AK ALC zastopa stališče da se pri nadaljnemu postopku usklajevanja pogodbe uporabi verzija pogodbe z zadnjega sestanka na občini.

Sklep 2: UO AK ALC bo končno obliko pogodbe pred podpisom s strani AK ALC predtavil članstvu na izrednem zboru članstva, ki bo sklican takoj ko bomo skupaj z ostalimi podpisniki pogodbe soglašali da je to končna oblika le te.

Sklep 3: V kolikor ob odprtju letališča Lesce letala, ki jih AK ALC najema po veljavni pogodbi še vedno ne bodo na voljo AK ALC, pošlje na naslov lastnika letal uradno obvestilo o kršenju veljavnega sporazuma in s tem povzročene škode. AK ALC bo zaradi kršitev sporazuma prisiljen sprožiti postopke za najem letal na trgu. Za stroške najema bo AK ALC bremenil najemodajalca občino-JGZ.

Dogovorili smo se (in to tudi predstavili županu), da bomo nemudoma začeli z izvajanjem različnih ukrepov in z njimi nadaljevali dokler se korenito ne spremeni stanje okrog plovnosti letal in enostranskega spreminjanja pogodbe. Županu smo predstavili naslednje ukrepe, ki jih nameravamo izvajati:
4.1.   Oblikovanje izjave za podpisovanje – izražanje podpore AK ALC-ju.
4.2.   Oblikovati in posredovati dopise z informacijami na ministrstva.
4.3.   Pripraviti izjave za medije, po potrebi organizirati tiskovno konferenco
4.4.   O nastali situaciji obvestiti ostale Aerokluba in Letalsko Zvezo Slovenije in Športno Zvezo Radovljica
4.5.   Zbiranje izjav v podporo AK ALC - Podpise se posreduje Županu občine Radovljica. Organizirati pohod članov in simpatizerjev od letališča do občine. Na poti se zbirajo podpisi. Nosimo majice "Aeroklub ALC"!
4.6.   Preko svetnikov postaviti vprašanje na seji občinskega sveta
4.7.   O nastali situaciji obvestiti članstvo
4.8.   Ob prireditvi otvoritve letališča organizirati posredovanje informacij glede trenutnega stanja med AK in JGZ ALC.
4.9.   Ob podpisu pogodbe in ureditve odnosov z občino-JGZ se organizira letalski miting

Hkrati na vseh sestankih poudarjamo, da naj se na letališču ne pripravlja nobeno slavje ob odprtju steze, če Aeroklub ALC, ki je letališče in JGZ ustvaril, ne bo imel razlogov za "slavje".
« Zadnja Sprememba: Sre, 05.Maj.10, 12:46 Andrej Kolar » Zapisan
Strani: [1] 2
  Natisni  
 
Skoči na:  

Podprto z MySQL Podprto z PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2005, Lewis Media

Preverjen XHTML 1.0! Preverjen CSS! Dilber MC Theme by HarzeM