Novice:
 
*
Dobrodošli, Gost. Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte. Tor, 16.Jan.18, 22:12


Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino prijave


Strani: [1] 2
  Natisni  
Avtor Tema: Županov ultimat  (Prebrano 9581 krat)
Uroš Vrečko
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 15


Poglej Profil
« : Sob, 18.Dec.10, 09:04 »

Za tiste, ki ne berete dela:

http://www.delo.si/tiskano/html/20101217/Delo/0

stran 11, Iz naših krajev...

Upam, da se bo rešilo tako, da spomladi res začnemo leteti.

Do takrat bomo pa še malo kidali sneg.  Pomežik

LP U
Zapisan
Rok Perko
Jr. Member
**
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 96


Poglej Profil
« Odgovori #1 : Sob, 18.Dec.10, 17:59 »

Po mojem mnenju je glede na doesdanji potek pogajanj dogovor do konca dec nemogoč. Mogoče do konca januarja.
Upam pa da bomo lahko spomladi končno leteli.

lp R
Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #2 : Ned, 26.Dec.10, 09:30 »

Odličen članek spoštovanega gospoda Leona Mesariča v delu.
http://www.delo.si/tiskanocs/clanek/4f914956277d524d042db6635ef9bb5504

Lp Longi
Zapisan

Rok Perko
Jr. Member
**
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 96


Poglej Profil
« Odgovori #3 : Ned, 26.Dec.10, 11:23 »

Vse lepo in prav povedano v članku. Tudi jaz se sprašujem kdaj se bo vse skupaj rešilo?
Ker saj veste papir prenese vse!!!

lp R
Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #4 : Ned, 02.Jan.11, 08:50 »

Odgovor Škofica na pisanje g. Mesariča v sobotni prilogi dela 31.12.2010.

past-copy
-----------------------------------------------------------------------------------------

Se direktor letališča Lesce poslavlja?

Prav neverjetno je, kako se je pri nas razpasla navada populističnega kritizerstva brez argumentov. Pri g. Mesariču je to do neke mere razumljivo. Je letalski zanesenjak, ki svoje informacije dobiva od svojih kolegov, ki izgubljajo svoje ugodnosti. Čustva so v takem primeru močnejša od razuma.

Gospod Mesarič omenja zgodovino odnosov na ALC. Proučevanje zgodovine je lahko zelo zanimivo, vendar ima lahko vsaka stran svoj pogled. Javni gospodarski zavod Alpski letalski center (JGZ ALC) ima jasno osnovno nalogo: upravljanje premoženja v lasti Občine Radovljica, kamor spadajo tudi »sporna« letala. Obstajajo ustrezne bilance o delitvi premoženja, odlok občinskega sveta občine Radovljica in sklepi sodišča, da so last Občine Radovljica. O upravljanju občinskega premoženja je zakonodaja jasna. Brezplačna uporaba, ki jo koristi Aeroklub ALC, po tem zakonu nikakor ni sprejemljiva in je nezakonita. Aeroklub lahko sproži na sodišču postopek za spremembo lastništva, pristane na zakonito sprejemljiv način najema ali zakonit način odkupa teh letal. To je stvarnost. Čustveni izlivi, prilagajanje zgodovine in izsiljevanja ne bodo veliko pomagali.

Gospod Mesarič brez slabe vesti zapiše, da je direktor Škofic ves čas oviral športno letenje, čeprav so člani svoje letenje plačevali. Glede plačevanja je situacija jasna. Aeroklub ALC Lesce letaliških taks ni plačeval. Glede oviranja športnega letenja, je stvar nekoliko bolj kompleksna. Na letališču v Lescah neovirano potekajo vse dejavnosti z izjemo jadralnega letenja in letenja z modeli. Letenje z modeli ni mogoče zaradi tega, ker je bila modelarska steza l. 2006 umaknjena iz projekta za obnovo letališča. Ta zaplet smo rešili in spomladi bo modelarsko letenje v Lescah zopet možno. Pripravljeni so že tudi vsi potrebni priročniki. Pri jadralnem letenju so strokovnjaki, ki so po naročilu investitorja Občine Radovljica izdelali navodila za uporabo letališke infrastrukture, pozabili na nekaj elementov, ki bi omogočili izvajanje te dejavnosti. Navodila za uporabo letališča so sedaj urejena. Za izvajanje jadralnega letenja pa bodo morali izvajalci izdelati še operativne priročnike, ki bodo opisovali potrebne postopke za varno in nemotečo dejavnost v skladu z navodili za uporabo letališča.

Druga zgodba je registracija letal v lasti Občine Radovljica in JGZ ALC. Letalski strokovnjaki iz Aerokluba ALC zahtevajo od JGZ ALC, da jim podpiše pooblastilo, s katerim bi to lahko uredili. Če bi bili res strokovnjaki, bi morali vedeti, da za to potrebujejo ustrezno pogodbo, ki vsebuje vse potrebne prvine. Zoprno je, da mora letalski laik to dopovedovati trofejnim strokovnjakom. Morda pa razmerja glede strokovnosti niso taka, kot jih opisuje g. Mesarič.

Gospod Mesarič dodaja da je direktor naredil neumnost, ko je ugotovil, da izvajanje panoramskega letenja ustvarja izgubo, še večjo pa, ko je na letališki stezi organiziral avto moto prireditve. Z vidika letalskega zanesenjaka je to dejansko katastrofa. Realnost je žal neizprosna. Za rentabilno koriščenje enega letala je treba ob dobri organizaciji in visoki prodajni ceni panoramskega letenja izvesti vsaj 400 ur letenja. Že celo desetletje v Lescah ta dejavnost močno upada. Z dvema avionoma nam je uspelo v l. 2009 odleteti le še 320 ur. Izguba ob tem ni bila ravno majhna. Ob takem trendu in pojavu gospodarske krize časi za letalstvo dejansko niso rožnati. S tega vidika je po svoje razumljivo nezadovoljstvo uporabnikov ob taksi za uporabo letališke steze.

Vendar pa je infrastrukturo treba vzdrževati. Pri tem se hitro izkaže, da so organizatorji avto moto prireditev za celodnevno uporabo steze pripravljeni ponuditi toliko, kot se z dobro delujočo letalsko dejavnostjo zasluži v tednu ali dveh. Namesto hvaležnosti ob dejstvu, da jim nekdo omogoča sorazmerno nizke letališke takse, se nekateri kratkovidni uporabniki poslužujejo vseh prijemov, da bi to preprečili. Še vedno živijo v časih, ko so lahko le leteli, vsi okrog njih pa so morali biti hvaležni, ker so jim to smeli omogočiti.

Nehote se ob tem prikrade v glavo primerjava z vzgojo otrok. Če ima otrok vse, kar hoče, in mu ni za to treba narediti nič, mu to postane samoumevno. Enako je tudi z otrokom, ki nima ničesar in mora delati, da si sploh zagotovi skromno preživetje. Ko oba prideta na enake pogoje, se prvemu podre svet, drugi pa ne more verjeti, da je doživel tako srečo.

Letališče v Lescah v tem trenutku ni za nikogar idealno. Razvajeni otroci pljuvajo po upravljavcu in po tistih, ki z njim ustvarjalno sodelujejo. Škodo od takega odnosa imamo vsi. V danih razmerah izbire ni. Stroške za vzdrževanje letališke infrastrukture bodo v veliki meri morali pokriti njeni uporabniki z delom ali z denarjem. Tu pridemo do edine točke, kjer se lahko strinjamo z g. Mesaričem. Zadnji direktor, ki je situacijo na ALC dejansko obvladoval, je bil pokojni g. Primožič. Za subvencioniranje letalske dejavnosti je uvedel dela, ki z letalstvom niso imela nobene zveze. Kdor ni dal svojega prispevka in upošteval pravil, je ostal na tleh. Ti časi se bodo vrnili, saj drugače ALC dolgoročno ne more preživeti. ¾

Pavel Škofic, direktor JGZ ALC
-----------------------------------------------------------------------------------------


Lp Longi
Zapisan

Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #5 : Ned, 02.Jan.11, 12:48 »

Ob branju odgovora direktorja JGZ ALC na pismo g. Mesariča se mi nehote zastavljajo naslednja vprašanja:

1. Vsa ta leta je šlo brez plačevanja letaliških taks, zdaj pa bi morali plačevati neke takse (6 €), v zameno za katere pa ne dobimo ničesar. Kaj takega se zagotovo ne zdi sporno samo članom Aerokluba ALC, temveč tudi ostalim (zunanjim) uporabnikom.

2. Glede pogodbe je znano, da obstaja pogodba o medsebojnem razmerju med JGZ in AK, ki je  - vsaj kolikor vem - še vedno veljavna in torej izgovorov s strani JGZ ne bi smelo biti. Razen seveda, če bi nekdo spet rad zlorabljal svoj položaj in vpliv, kar je v naši "pravni" državi na žalost precej pogosta praksa.

3. V prvotnem priročniku letališča ni bilo nobene ovire za vleko jadralnih letal, vendar smo konec junija 2010 vseeno doživeli hladen tuš, ko je bilo prepovedano pristajanje z vrvjo ali odmetavanje vrvi (vitla, kot je na DBR, bi seveda pomagala, vendar to letalo žal uradno ni last AK ALC Žalosten).  Pred tem odmetavanje vlečne vrvi nikoli ni bilo sporno; to se je zgodilo praktično čez noč. Na prošnjo nekaterih je direktor dal obljubo, da se zadevo da urediti z revizijo letališkega priročnika, vendar do konca letalske sezone iz tega žal ni bilo nič.

4. Mogoče bi morali poiskati razloge, zakaj področje panoramskih poletov ni več tako uspešno, kot včasih. Ampak očitno se ukvarjanje s tako analizo nikomur ne zdi smiselno, ker verjetno pričakujejo, da bodo lahko uporabnike letališča, še posebej pa AK ALC, oskubili z najemninami in pristajalnimi taksami. Že dejstvo, da se je na letališču kljub besedam direktorja, da se panoramsko letenje ne izplača, pojavil zasebni letalski prevoznik, je nekoliko skregana z logiko (zanimivo namreč, da se njemu celotna zadeva izplača, JGZ pa ne Huh).

5. Kar se tiče vzdrževanja letališke infrastrukture, pa vem, da gre za zadevo, ki ne sme trpeti - seveda pa ne na račun peščice. Delovne ure vsekakor lahko pripomorejo k vzdrževanju; to je praksa tudi na drugih športnih letališčih in aeroklubih. Seveda pa se ne strinjam z direktorjem, ki člane AK ALC primerja z razvajenimi otroki, ki bi radi samo leteli, prispevali pa nič - ravno člani AK ALC tudi zdaj v za nas neugodnih časih skrbimo za marsikatero stvar, predvsem kar se tiče vzdrževanja hangarja (zasilno popravilo zamakajoče strehe, čiščenje, kidanje strehe,...) in letal. Mimogrede, tudi vsa letala so člani v preteklosti kupili ravno s pomočjo del, ki niso direktno povezana z letalstvom (npr. delo v železarni).


Stvari sem napisal take, kot so znane meni. Če pa sem se kje zmotil ali kaj bistvenega izpustil pa - z besedo na dan.
« Zadnja Sprememba: Ned, 02.Jan.11, 14:08 Matjaž Zupan » Zapisan
Tomaž Štupnik
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 25



Poglej Profil WWW
« Odgovori #6 : Pon, 03.Jan.11, 10:44 »

meni pa se ob branju pisarij g. mesarica in g. skofica zastavljajo samo vprasanja: kaj si vsem skupaj misli zupan radovljice, kako namerava ukrepat in kdaj?

ps. leta 2010 pipistrel dobi european business award, isto leto pa kren skofic unici letalski sport na gorenjskem, kjer je zrasel pomemben del ljudi, ki sodelujejo v pipistrelu. enega pipistrela imamo, se enega ne rabimo press.
Zapisan
Darko Jordanov
Jr. Member
**
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 96



Poglej Profil
« Odgovori #7 : Pon, 03.Jan.11, 12:56 »

Ajde Jernej, dej to gumico, se mi zdi da bo glih ta pravšnja za na FOX_a. Če se upaš seveda Pomežik Širok Nasmeh

LP. Darko
ps: Jernej je zagrižen letalec in član nšega kluba, torej ena guma gor drol, za klub..
Zapisan
Jernej Pristavec
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 9


Poglej Profil
« Odgovori #8 : Čet, 06.Jan.11, 14:02 »

Darko,

to gumico bi dal takoj na FOX-a, ce bi to pomenilo, da bi lahko spet FOXali in leteli  Širok Nasmeh  Pomežik

Mogoče sploh ne bi bil edini, ki bi si to upal narediti... tako za šalo.
Zapisan
Darko Jordanov
Jr. Member
**
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 96



Poglej Profil
« Odgovori #9 : Čet, 06.Jan.11, 20:40 »

Prav neverjeto je, kako se  letalski ne zanesenjak požvižga na bogato zgodovino letalstva v Lescah, in na vse nas ki smo se ušili iz te iste zgodovine.Prav neverjeto je, kako se požvižga na vse bodoče letalce zanesenjake, ki se bodo učili iz te iste zgodovie.  Prav neverjetno je da vzdrževanje letališča, bazira na ne_letalski dejavnosi, kot so auto moto, konjske, pasje, in nevem kakšne dirke. A ni letališče namenjeno predvsem letalcem, padalcem Huh Huh Huh Prav neverjetno je da za to letalsko ne_dejavnost pričakuje našo ponižnost, dejavnost in hvaležnost. Prav neverjetno!

LP.

Ps: Jernej! Ti veš, da se za Fox_a, prelete in naspločno za letenje splača žrtvovati. Brez zgodovine smo pa mrzli! Gumo pa obdrž, vsaj na fotki... tako za šalo.

« Zadnja Sprememba: Pet, 07.Jan.11, 09:14 Darko Jordanov » Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #10 : Sob, 08.Jan.11, 14:09 »

Še en odličen članek, oz. odgovor Škoficu, izpod peresa g. Leona Mesariča.

past-copy

-----------------------------------------------------------------------------------------

Se direktor letališča Lesce poslavlja?

Res je prav neverjetno, kako je g. Pavel Škofic, direktor JGZ ALC, razumel moj prispevek. Zanj je moje pisanje populistično kritizerstvo brez argumentov in da informacije dobivam od kolegov, ki izgubljajo ugodnosti in da so moja čustva močnejša od razuma.

S tem dokazuje, kako malo ve o dejstvih in resnici o ALC. Če bi vedel, kdo sem, ne bi blebetal v prazno z neprimernimi parolami in žaljivimi pripombami. Jaz zares ne potrebujem prišepetovalcev. Štiri desetletja sem preživel med letalci ALC kot športni pilot, predsednik odbora letalske šole in eden od organizatorjev delovnih akcij, s katerimi smo ustvarili bogastvo letalskega parka ALC. Ne bom ponavljal, kako smo ustvarjali finančna sredstva, ponoviti pa moram, da Občina Radovljica ni financirala naše dejavnosti in nismo bili breme občinskega proračuna. Resnica je, da je zdaj Občina Radovljica upravljavec letal, za katere ni dala počenega groša. Lahko se trkajo po prsih v občinskem svetu in g. Škofic, ker so lastniki. Nam, letalcem grenijo življenje z zahtevo, da moramo ta letala še enkrat plačati, če želimo na njih leteti. Direktor Škofic pravi, da brezplačna uporaba ni možna, ker je to občinska lastnina. Hvala za taka pojasnila. Predlaga, naj jih odkupimo. Čestitam ideji, primerna je za doktorat tajkunizacije: dobiš darilo in ga prodaš darovalcuu, prvotnemu lastniku. Ponavljam: letalci smo letala enkrat že plačali, občina jih še ni. To niso nikakršni čustveni izlivi in nikakršno prilagajanje zgodovine ali izsiljevanje, kot si to direktor predstavlja.

Tudi slabe vesti nimam, ker sem zapisal, da je direktor zaviral jadralno letenje. To je resnica in dejstvo. Pa ne nas vleči za nos. Ni bilo pravil in navodil za uporabo letališča, pravi. Kako za vraga smo doslej leteli. Zakon določa pravila letenja in po teh se je vedno letelo. Če pa je treba dodati kaj izrednega, je zato tam direktor, ki je dolžan urejati dokumente. Za to niso potrebni meseci in leta. Potrebni sta vestnost pri delu in odgovornost. Možno je, da direktor tega ni dojel, ker letalske stroke ne pozna, sam pravi, da je laik. Ali mu zato lahko oprostimo? Le kdo mu je zaupal tako pomembno delovno mesto?

Tisto o trofejnih strokovnjakih bi lahko zadržal zase, g.direktor. Letalski laik leškim letalcem zagotovo ne seže niti do kolen. Med njimi so zdravniki, inženirji, ekonomisti, kapitani potniških letal, študenti, dijaki, svetovni asi v jadralnem letenju, padalci svetovni prvaki … dovolj.

Panoramsko letenje ni rentabilno, pravi direktor. Zato je dal letalo v najem zasebniku, ki pa leti rentabilno. Čudno, kaj ne?! V preteklosti je bilo to letenje vedno najbolj donosna dejavnost v ALC. Vendar je bilo za to potrebno tudi kaj storiti. Po dogovorih s turističnimi organizacijami in gorenjskimi hoteli so prihajali tuji turisti, ki so skupaj z domačimi gosti omogočili donosno letenje. Da, za to je treba trdo delati, kar se je v ALC vedno dogajalo. Tega filma pa verjetno sedanji direktor še ni videl.

Primerjati leške letalce z vzgojo otrok, je pa skrajno žaljivo. Gospod Škofic bi nam rad povedal, naj se naučimo delati, če želimo leteti … Mi vemo, kako to gre. Pogledati je treba samo v hangar. Bilo pa bi pametno, če bi tudi direktor delal toliko, da bi si zaslužil plačo in ne, da išče rešitev za plačo s prodajo nečesa, kar ni njegovo in k čemur ni pridjal niti drobtinice svojega dela in znoja, kakršnega smo morali letalci. Na kraju pa nas še ozmerja z »razvajenimi otroci, ki pljuvajo po upravljavcu«. To je žaljivo. Nismo popljuvali nikogar, povedali pa smo resnico , ki je g. Škofic ne razume. Pričakujemo, da jo bodo na Občini Radovljica razumeli bolje in se v dobro občine in Aerokluba ALC v spoštljivem dialogu dogovarjali o usodi in lepši prihodnosti letališča in letalskega kluba. To zagotovo ni možno s sedanjim direktorjem. •

Leon Mesarič, Žirovnica

-----------------------------------------------------------------------------------------

Lp Longi
Zapisan

Rok Perko
Jr. Member
**
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 96


Poglej Profil
« Odgovori #11 : Ned, 09.Jan.11, 17:56 »

TO SE LAHKO DOGAJA SAMO NA PRELEPI GORENJSKI!


lp Rok

p.s. Mogoče bi se pa na sestanki dalo povedati še več kot na forumu (pa da ne bo kdo tega zopet narobe rezumel...)



Zapisan
Benjamin Prešern
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 6


Poglej Profil
« Odgovori #12 : Tor, 11.Jan.11, 22:34 »

Ja v bistvu z nekom, ki ima fiksno idejo o nečem ponavadi normalno intelektualne rešitve niso možne. Dost žalostno pa je, da se je mogla Radovljiška politika zamenjat, da je/bo končno prišlo do ultimatov in posledičnih rešitev. Upam da bom letos lahko letel, ker samo guraška je težka sploh če ni motiva. Pa ne mi rečt da bom letel 100krat več kot lani, ker baje je 100x0=0  Šokiran

Lp,
B.
Zapisan
Andrej Kolar
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 313



Poglej Profil WWW
« Odgovori #13 : Pet, 14.Jan.11, 14:16 »

Beno, vidim da ti matematika laufa enako dobro kot trobenta Sirčkast Upam, da boš naredil veliko več štartov kot lani, ok?

http://tvslo.si/#ava2.93784915;;

Se začne ob 08:40.
Zapisan
Dejan Kadunc
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 20


Poglej Profil
« Odgovori #14 : Pet, 14.Jan.11, 14:44 »

 Šokiran  Pomežik
Zapisan

LP, Dejan Kadunc
Strani: [1] 2
  Natisni  
 
Skoči na:  

Podprto z MySQL Podprto z PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2005, Lewis Media

Preverjen XHTML 1.0! Preverjen CSS! Dilber MC Theme by HarzeM