Novice:
 
*
Dobrodošli, Gost. Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte. Tor, 16.Jan.18, 22:13


Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino prijave


Strani: [1] 2 ... 5
  Natisni  
Avtor Tema: Vzdrževanje 2014/2015  (Prebrano 35024 krat)
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« : Čet, 23.Okt.14, 17:13 »

Pozdravljeni vsi člani Aerokluba ALC

Kot je bilo omenjeno ob tehničnem dnevu, bomo podobno, kot že zadnjo zimo tudi letos čas do naslednje letalske sezone koristno izrabili za vzdrževanje klubske tehnike.

Tokrat načrtujemo izvedbo naslednjih aktivnosti:

  • Poliranje in ostala vzdrževalna dela na DG-500
  • Poliranje, vzdrževalna dela in menjava tapet na vseh DG-300 (A9, CD in E3)
  • Obnova prikolic za prevoz jadralnih letal

Da pa bo delo potekalo čimbolj tekoče, naprošam vse člane, predvsem pa jadralne pilote, da se pridružijo akciji in s tem prispevajo k boljšemu stanju klubske tehnike, ki jo bomo navsezadnje uporabljali vsi.
To je tudi priložnost, da se naučite česa novega, poleg tega pa je to tudi priložnost za druženje.

V delavnici že čaka DG-500, kateremu je bil danes odstranjen zadnji pokrov kabine, saj je pleksi odstopil in ga je potrebno prilepiti nazaj v okvir. Preden pa se delo začne s polno paro, pa je potrebno najprej pregledati letala ter oceniti potrebno delo in potrebe po materialu. Posebej je treba pregledati DG-500, saj je bil po tehničnem dnevu seznam pomanjkljivosti kar precej poln Šokiran

Predlagam, da se to izvede kmalu, recimo že to soboto. Kaj menite ostali?

Zapisan
Jure Nastran
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 8


Poglej Profil
« Odgovori #1 : Čet, 23.Okt.14, 17:38 »

Pridem v soboto, samo povej ob kateri uri.

Močno pa upam, da ne bo udeležencev zimskih vzdrževanj samo za prste ene roke, toliko kot lansko zimo.

Lp, Jure
Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #2 : Čet, 23.Okt.14, 19:48 »

Predlagam da se dobimo v soboto popoldan nekje med 17-18 uro in kakšno rečemo na to temo.
Vabljeni vsi ki ste pripravljeni sodelovati v zimskih in poletnih projektih.

Lp
Zapisan

Dejan Vujič
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 229


Poglej Profil
« Odgovori #3 : Pet, 24.Okt.14, 11:07 »

Mislim, da bi morali motornjakarji tudi štartati, in lepo očistiti in spolirati Julko in Pawneeja.

Torej, zanima me, kako pridemo do polirne paste in cunj oziroma vate, pa se bomo še mi malo organizirali, Julko za pol dneva potegnili iz uporabe, pa jo spedenali.
Potem pa še Pawnee-ja.

Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #4 : Pet, 24.Okt.14, 13:19 »

Mislim, da bi morali motornjakarji tudi štartati, in lepo očistiti in spolirati Julko in Pawneeja.

Torej, zanima me, kako pridemo do polirne paste in cunj oziroma vate, pa se bomo še mi malo organizirali, Julko za pol dneva potegnili iz uporabe, pa jo spedenali.
Potem pa še Pawnee-ja.



Pozdravljen

Glede na to, da je Cessna kovinska, Pawnee pa prekrit s platnom, polirna sredstva, ki jih uporabljamo mi za jadralna letala, gotovo ne bodo najboljša izbira. Za Cessno bi bilo bolje vzeti sredstva za nego avtomobilskega laka, za Pawneeja pa nisem povsem prepričan, s čim bi se ga lahko lotili.

Zapisan
Dejan Vujič
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 229


Poglej Profil
« Odgovori #5 : Pet, 24.Okt.14, 15:11 »

Pawneeja bomo samo oprali, zbrisali in notranjost posesali in očistili.

Julko pa jasno, z avtomobilskim polishem, a to sami nabavimo, pa vrneš na konto?
Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #6 : Pet, 24.Okt.14, 21:37 »

Samo poliranje ni tako enostavno kot si mnogi predstavljajo.
Naša C 172 ima dve različni barvi in nalepke kar precej otežuje poliranje.
Predlagam da se obrnete na člana Uroša Vrečkota ki je vrhunsko uredil svoj BMW.

Lp
Zapisan

Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #7 : Ned, 26.Okt.14, 08:20 »

Včeraj smo se zvečer dobili, kot je bilo načrtovano. Pregledali smo liste posezonskih regledov in stanje samih letal in sestavili seznam materiala, ki ga bomo potrebovali. Malo bomo še premislili, če se nam utrne še kakšna ideja, potem pa bomo material naročili.

Z delom bomo predvidoma začeli enkrat po praznikih.

Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #8 : Pet, 31.Okt.14, 17:50 »

Pozdravljeni

Lahko bi rekel, da smo z vzdrževanjem že začeli. Z Matjažem P. sva se danes lotila ene od prikolic-cigar, da bi iz nje odstranila belo barvo, s katero je pobarvana zgornja polovica prikolice.

Barve sva se lotila s pomočjo visokotlačnega čistilca in odstranjevalcem barve ("lavo") in pričakovala lahko delo. Žal pa se barva tudi po nekaj urah čakanja ni hotela vdati in prikolica je v večji meri ostala pobarvana. Zato se bomo hočeš-nočeš morali lotiti brušenja.

Da bo delo potekalo hitreje, se lahko poslužimo tudi brusilnih strojev, vendar bo zaradi vrste materiala (aluminij) potrebna previdnost. Vseeno pa bo delo zahtevalo več ljudi, če želimo, da se zadeva konča v doglednem času.

Po zadnji vremenski napovedi bo za to delo vreme primerno nekako do pnedeljka, nato pa naj bi se poslabšalo. Tako, da imamo v nedeljo še priložnost, da delo vsaj nadaljujemo. Je kakšen kandidat?
Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #9 : Sob, 01.Nov.14, 09:39 »

Pridem, malo od daleč pogledat, se bom zgledoval po večini.
Kdaj pa bosta/boste začeli?

Lp
Zapisan

Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #10 : Sob, 01.Nov.14, 11:09 »

Pridem, malo od daleč pogledat, se bom zgledoval po večini.
Kdaj pa bosta/boste začeli?

Lp

Živjo

Jaz imam brusni papir granulacije 150 in vibracijski brusilnik. Ampak delo bo zahtevalo precejšnjo udeležbo, poteg tega pa je potem potrebno čimprej urediti tudi ponovno barvanje, da ne bo potem prikolica brez barve stala celo zimo. Morda bi bilo bolje, da počakamo spet kakšno daljše obdobje stabilnega vremena.
Jaz bom jutri v Lescah, skupaj s s strojem in brusnim papirjem. Potem pa bomo videli, koliko nas bo Pomežik
_______________________________________________________________________

P.S.: Danes se je delo na prikolici nadaljevalo. Z Juretom sva z uporabo brusilnih strojev obdelala polovico prikolice. Tudi z obilo truda je večina barve ostala na svojem mestu (očitno se je ob izdelavi prikolice nekdo res potrudil Širok Nasmeh)
Zato smo se odločili, da prikolico najprej obrusimo do te mere, da odstranimo odstopljeno plast barve, preostanek površine pa pripravimo na barvanje.

Naslednji teden bo v meteorološkem smislu dokaj neugoden za to delo, upam pa, da bo sobota, 8.11, lepša. Ko bo površina enkrat pripravljena, nam je Tomaž pripravljen odstopiti prostor v svoji delavnici.
« Zadnja Sprememba: Ned, 02.Nov.14, 20:41 Matjaž Zupan » Zapisan
Miha Langus
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 133



Poglej Profil
« Odgovori #11 : Sob, 08.Nov.14, 09:07 »

Predlagam, da se danes popoldan nekje 17 uro dobimo in kakšno rečemo na temo vitle, dvoseda in projektov.

Lp
Zapisan

Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #12 : Sob, 08.Nov.14, 09:22 »

Predlagam, da se danes popoldan nekje 17 uro dobimo in kakšno rečemo na temo vitle, dvoseda in projektov.

Lp

Jaz sem za. Če nas pa nepričakovano preseneti nekaj ur suhega vremena, pa lahko poskusimo obrusiti še drugo stran prikolice. Če je kaj za verjeti vremenski napovedi, zna biti popoldne bolj suho. Bomo pa verjetno morali prikolico prestaviti v hangar, če je kaj prostora.
________________________________________________________________

P.S.: Danes nam vreme ni bilo naklonjeno. Prikolica je bila prestavljena v hangar tako, da bo na suhem. Če bo jutri vreme kaj boljše, se prikolice lahko lotimo jutri. Jaz bom tam v vsakem primeru malo pred 10. uro, potem pa bomo videli, če bo šlo.
________________________________________________________________

Tako...danes nam je uspelo obrusiti večino druge strani prikolice. Odstranjena sta bila tudi blatnika, ki ju je tudi že nekoliko načel čas. Več žal ni zneslo, ker je bila naša (oz moja) pozornost potem namenjena Flamingu...najbolj vroči ptici ta hip Širok Nasmeh.

Potrebno bo obrusiti še zgornji del prikolice in pa prostor okrog zakovic, kjer z vibracijskim brusilnikom ni šlo (bo pa treba ročno Pomežik).

Material sem prispeval jaz, ravno tako imam vibracijski brusilnik. Prikolica je pa tudi v hangarju pod streho, tako da tudi napovedan dež ne bo oviral dela. Ko bo to gotovo, pa se lahko lotimo čiščenja in barvanja.

Predlagam, da to naredimo kar med tednom...naprimer v sredo ob 17. uri.
Kandidati za pomoč ste seveda lepo povabljeni Smeško Prosim le, če sporočite svojo udeležbo...da ne bodo tam spet le 2-3 člani.
_________________________________________________________________________________________

Pozdravljeni

Žal nam je dež preprečil dokončanje brušenja, zato bi nadaljevali v soboto, 15.11. ob 10. uri.

« Zadnja Sprememba: Sre, 12.Nov.14, 21:09 Matjaž Zupan » Zapisan
Uroš Vrečko
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 15


Poglej Profil
« Odgovori #13 : Čet, 13.Nov.14, 21:36 »

Lepo da ste pridni in ste se lotili prikolice. Sam žal trenutno še za letet nimam časa, kaj šele da bi kaj naredil na tehniki... Lahko pa dam pripombo, da ne pozabite na tehnično plat prikolice. V bistvu bi bilo bolje, če bi se najprej lotili tega, v slučaju da vam zmanjka vneme za delo.  Širok Nasmeh Torej pogledati npr. kakšne so gume. Če so starejše od 15 let, so za zamenjat. Ni fajn, če ti na AC pri 100 poči taka stara guma... Potem priklop, kolo za dvig z vinto, zavore, luči, notranja oprema, vrata zadaj, zapah,... Pomoje je to bolj važno kot to da se prikolica lepo sveti z novim slojem barve.

Pa brez zamere, kar tako naprej.

p.s.: kar se pa tiče cessne, najprej rabi eno konkretno pranje. Predvsem se je treba lotit trebuha, kjer je v barvi že precej zažrto olje in saje iz izpuha. Spomladi na tehničnem dnevu sem sam ene tri ure čistil samo spodnji del trupa. Žal me jeseni ni bilo, da bi postopek ponovil. Z rednim čišenjem imaš potem pol manj dela. Na splošno pa bi bilo fino, če bi se po vsakem letenju vsaj očistilo muhe iz izpostavljenih delov, kar je bila 20 let nazaj normalna praksa, ne pa da spomladi čohaš dol še jesenske muhe.
Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 399



Poglej Profil
« Odgovori #14 : Pet, 14.Nov.14, 09:43 »

Lepo da ste pridni in ste se lotili prikolice. Sam žal trenutno še za letet nimam časa, kaj šele da bi kaj naredil na tehniki... Lahko pa dam pripombo, da ne pozabite na tehnično plat prikolice. V bistvu bi bilo bolje, če bi se najprej lotili tega, v slučaju da vam zmanjka vneme za delo.  Širok Nasmeh Torej pogledati npr. kakšne so gume. Če so starejše od 15 let, so za zamenjat. Ni fajn, če ti na AC pri 100 poči taka stara guma... Potem priklop, kolo za dvig z vinto, zavore, luči, notranja oprema, vrata zadaj, zapah,... Pomoje je to bolj važno kot to da se prikolica lepo sveti z novim slojem barve.

Pa brez zamere, kar tako naprej.

p.s.: kar se pa tiče cessne, najprej rabi eno konkretno pranje. Predvsem se je treba lotit trebuha, kjer je v barvi že precej zažrto olje in saje iz izpuha. Spomladi na tehničnem dnevu sem sam ene tri ure čistil samo spodnji del trupa. Žal me jeseni ni bilo, da bi postopek ponovil. Z rednim čišenjem imaš potem pol manj dela. Na splošno pa bi bilo fino, če bi se po vsakem letenju vsaj očistilo muhe iz izpostavljenih delov, kar je bila 20 let nazaj normalna praksa, ne pa da spomladi čohaš dol še jesenske muhe.

Pozdravljen

Ni se bati, da bi zadevo pustili napol opravljeno, saj je funkcionalnost res bolj pomembna od samega izgleda prikolice (ampak če že delamo, bomo naredili tudi to). Poleg pregleda površine smo pokukali tudi v in pod prikolico in našli kar nekaj stvari, ki jih bo ravno tako potrebno urediti.
Poleg tega, kar si omenil, predlagam, da se naštudira tudi fiksiranje odprtih vrat, ki se kot po pravilu rada zaprejo ravno takrat, ko ni treba Neodločen Do zdaj se je to reševalo z raznimi improviziranimi metodami, ampak lahko pa zadevo uredimo enkrat za zmeraj.

Je pa res, da bo vse to zahtevalo svoj čas, pri čemer ne smemo pozabiti, da na naše posege čaka tudi kar nekaj jadralnih letal. Fino bi bilo, če bi nas bilo toliko, da bi sestavili dve ekipi, od katerih bi se ena ukvarjala s prikolico, druga pa z urejanjem letal. Material za letala je namreč že prispel, zato bi lahko tudi delavnico spet spravili v pogon. Petstotka že čaka Smeško

Zapisan
Strani: [1] 2 ... 5
  Natisni  
 
Skoči na:  

Podprto z MySQL Podprto z PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2005, Lewis Media

Preverjen XHTML 1.0! Preverjen CSS! Dilber MC Theme by HarzeM