AK ALC Lesce
Ned, 19.Nov.17, 03:57 *
Dobrodošli, Gost. Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino prijave
Novice:
 
   Domov   Pomoč Išči Vpis Prijavi Se  
Strani: [1]
  Natisni  
Avtor Tema: Pranje cessne  (Prebrano 1537 krat)
Aleš Janša
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 9



Poglej Profil
« : Tor, 05.Sep.17, 12:14 »

Jutri 6.9. 16:00  bomo prali, čistili cessno kdor rabi delovne ure  lahko pride v pomoč.
Aleš J.
Zapisan
Uroš Vrečko
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 14


Poglej Profil
« Odgovori #1 : Sre, 06.Sep.17, 20:37 »

Evo, Cessna in Citabrija sta oprani v nulo.

Večino dela smo opravili trije (tisti, ki smo ponavadi zadnje čase zraven, kadar je v planu to delo).

Verjamem, da si je marsikdo tudi močno želel priti pomagat, pa mu ni zneslo iz takega ali drugačnega vzroka.  Širok Nasmeh

Ni problema. Poni je tudi potreben konkretnega pranja. Ni bil res dobro opran (tudi zamaščen trup od spodaj...) že par let. Tako da vabljeni.  Jezik
Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 397



Poglej Profil
« Odgovori #2 : Čet, 07.Sep.17, 05:57 »

Čestitke za opravljeno delo Smeško Sicer rezultata (še) nisem videl, ampak verjamem, da ste se zelo potrudili.

Skrb za našo tehniko se začne že pri čiščenju. Veliko napredka bi bilo narejenega že, če bi pri motornih letalih vsak dan po letenju očistili vsaj propeler, nos, vetrobran in prednje robove kril in repa, kamor se nabere največ umazanije(sploh mušic).
To je pri jadralnih letalih že stalna praksa in ne vidim razloga, zakaj ne bi po letenju vsaj delno očistili tudi motornih letal. S tem bi bilo ekipi, ki se je tako temeljito lotila čiščenja, zagotovo precej lažje.

Kot ste morda mnogi že videli, imamo take fine plastične mrežice, ki z le malo namakanja fino odstranijo mušice in drugo umazanijo, zato odpade mučno drgnjenje z navadno gobo, čiščenje pa ne bi smelo vzeti več kot 10 minut. Pleksija seveda ni dovoljeno drgniti z nobeno gobo, krpo, ali čim drugim; tam se uporabi kar roka.
Zapisan
Aleš Janša
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 9



Poglej Profil
« Odgovori #3 : Pon, 25.Sep.17, 12:43 »

V soboto 30.09. se planira pranje pawneeja, kdor je interesent naj me kontaktira.
L. P. Aleš
Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 397



Poglej Profil
« Odgovori #4 : Tor, 07.Nov.17, 06:41 »

Pozdravljeni

Konec tega tedna (petek, 10.11. - nedelja 12.11.) bomo izvajali obnovo lesenega paličja nad hangarskimi vrati, ki je potrebno obnove. V ta namen bomo potrebovali večje število članov, ki bodo pomagali pri obnovi. Delo bo strokovno vodeno, zato vsem ostalim udeležencem ne bo potrebno imeti nekih posebnih znanj.

V petek, 10.11. od 12. ure dalje potrebujemo ekipo vsaj 5-6 članov, ki bodo pomagali pri premestitvi letal, postavitvi odra in pripravi materiala za obnovo.
Enako velja tudi za ostala dneva - soboto in nedeljo. Prosim, da vsi, ki imate čas že v petek (in tudi ostale dni) svojo udeležbo sporočite na e-mail, lahko pa tudi preko GSM.

Naj omenim še, da je ta delovna akcija zadnja priložnost za opravljanje delovnih ur za sezono 2017. Zato ste lepo vabljeni vsi, ki bi radi pripomogli k temu, da nam bo hangar še nekaj časa služil.


LP, Matjaž
Zapisan
Matjaž Zupan
Administrator
Sr. Member
*****
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 397



Poglej Profil
« Odgovori #5 : Sob, 11.Nov.17, 21:23 »

Naslov govori zase...po dveh dneh smo ojačali staro ( in posledično dotrajano) paličje na sprednjem delu hangarja z novimi podpornimi elementi, zato bo zdaj hangar stabilnejši, pa tudi premikanje vrat bo po novem nekoliko lažje.

Zahvala gre vsem, ki ste si vzeli čas in sodelovali pri obnovi, ki smo jo precejšnji količini dela navkljub zaključili celo en dan pred planom  Smeško Na račun vašega truda in prispevka bo hangar še lep čas zanesljivo služil svojemu namenu.
Zapisan
Milan Korbar
Full Member
***
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 217



Poglej Profil
« Odgovori #6 : Sob, 11.Nov.17, 21:56 »

V albumu Popravilo ostrešja hangarja AK ALC, 11. 11. 2017 so pa tudi slike delovnega razpoloženja pri obnovi paličja.
Zapisan
Uroš Vrečko
Newbie
*
Odjavljen/a Odjavljen/a

Sporočil: 14


Poglej Profil
« Odgovori #7 : Tor, 14.Nov.17, 07:22 »

Včeraj se je odstranilo še sredinski dve podpori nosilca. Končne meritve so pokazale, da je nov nosilec na sredini razpona 3 cm višje kot prej. Stari nosilec smo prednapeli za 6 cm, očitno ravno prav. Akcija torej tudi iz tehničnega stališča uspešna in zastavljen cilj dosežen. Treba je le še malo poravnati zgornja vodila vrat, ki jih je malo zvilo, zato trenutno vrata še ne tečejo čisto gladko.

P.S.: pogrešam dva kosa orodja: rdeč kovinski kolut z el. kablom dolžine 20 m, na njem je napis Omega in pol metra dolgo na eni strani je ukrivljeno kovinsko kljuko izdelano iz žel. profila preseka 1 x 2 cm... če je kdo po pomoti vzel kaj od tega ali ve kje iskati, se priporočam. Hvala.
Zapisan
Strani: [1]
  Natisni  
 
Skoči na:  

Podprto z MySQL Podprto z PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Preverjen XHTML 1.0! Preverjen CSS!